Yorrick stopt als moderator

O

One2xs

Guest
Hoi!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Yorrick stopt als moderator op one2xs; hij heeft het druk met andere bezigheden die erg veel tijd vragen.

Bedankt voor je steun de periode dat je moderator was, maar vooral ook de periode daarvoor, waarop je ons met enige regelmaat overspoelde met kloonverdenkingen en reports.

Nogmaals dank, en succes met je verdere bezigheden.
thumbsup.gif


Groet,
one2xs
 
G

Guest

Guest
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.
 

Robiin

New member
Sevvlor (link):
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.


Dit.

Maar dit topic is wel wat kort
bloos.gif
 
G

Guest

Guest
Robiin (link):

Sevvlor (link):
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.


Dit.

Maar dit topic is wel wat kort
bloos.gif




Als je meer post wordt ie vanzelf langer.... Wat voor info had je er bij gewild? Zijn In memoriam?
 

Milan

New member
Robiin (link):

Sevvlor (link):
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.


Dit.

Maar dit topic is wel wat kort
bloos.gif




Yorrick verdient geen langer topic
shiny.gif


Sorry Yor
cry.gif
 

Robiin

New member
Sevvlor (link):

Robiin (link):

Sevvlor (link):
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.


Dit.

Maar dit topic is wel wat kort
bloos.gif




Als je meer post wordt ie vanzelf langer.... Wat voor info had je er bij gewild? Zijn In memoriam?



Mjah, je hebt gelijk
yummie.gif



toevoeging op 1 juni 2014, 15:04:29:
Bedankt voor de warn leuke tijd.
 

Jelle

Active member
One2xs (link):
Hoi!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Yorrick stopt als moderator op one2xs; hij heeft het druk met andere bezigheden die erg veel tijd vragen.

Bedankt voor je steun de periode dat je moderator was, maar vooral ook de periode daarvoor, waarop je ons met enige regelmaat overspoelde met kloonverdenkingen en reports.

Nogmaals dank, en succes met je verdere bezigheden.
thumbsup.gif


Groet,
one2xs

Stiekem kwamen er veel van mij af en gaf hij het door
bloos.gif
bloos.gif
bloos.gif
 

Jesper

Active member
Dit is echt raar, ik zat net alle topics te lezen in HoF van het verlaten van het team. en nu verlaat Yorrick ons?

Maar bedankt Yorrick
 

Tessa

Secretatessa
Robiin (link):

Sevvlor (link):
Ik had al zon vermoede dat ie weg zou gaan, ik heb hem al in geen weken gezien en of gesproken.


Dit.

Maar dit topic is wel wat kort
bloos.gif




Als je wilt weten waarom kun je Yorrick zelf pmen, maar als Yorrick dat niet openbaar wilt dan doen we dat niet. Zo simpel is het gewoon.


Antonn (link):
We begrijpen wel dat je hier weg wilt.


Hou je een beetje in ja.
 
Bovenaan