2 soorten aanbiedingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oelbert

New member
In het topic aanbiedingen zie je nu heel veel dingen zoals meld je aan voor 0,03 punten. Het zijn er zoveel dat je de echte aanbiedingen van scripts of designs haast niet meer ziet en dat die in de verdrukking komen. Zou er voor die punten krijgen een apart mapje kunnen komen?
 

Rogier

New member
nee, die dingen worden toch binnenkort verboden
wink.gif
 

Wouter

New member
Rogier:
nee, die dingen worden toch binnenkort verboden
wink.gif



niet allemaal
emo.gif

en dan kan je gemakkelijker sneller verdienen omdat je gewoon naar 1 map hoeft te gaan ...
 

Rogier

New member
gast, zo is het adverteren op one2xs heel nadelig geworden. lennert zij dat het binnenkort word verboden....
 

Wouter

New member
Rogier:
gast, zo is het adverteren op one2xs heel nadelig geworden. lennert zij dat het binnenkort word verboden....


inderdaad ...
 

Publitime

New member
Kijk het enige wat dit probleem kan oplossen is dat je ook met punten kan adverteren op one2xs zelf
wink.gif

Maar dit zou heel nadelig zijn voor one2xs.
 

Publitime

New member
Ja voor hen ook
wink.gif

Ik ben opzich niet tegen aanmelden op een referral-link maar het kan inderdaad niet zo blijven duren. Ok als je jou website promoot en daarvoor punten geeft zodat anderen zich aanmelden heb ik er minder een probleem mee
biggrin.gif
 

Jurgen

Active member
Ik heb idd ook liever dat het weggaat. Wij adverteerders betalen voor een aanmelding min. €0.13 terwijl anderen het gewoon met punten doen voor 0.01.
 

Ruben

New member
Ik moet het er inderdaad met Lennard over hebben, waarschijnlijk gaan we het verbieden.

Hier gaat een slotje op, je zal het vanzelf zien
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan