Aanbiedingen: Voortaan alleen spullen

Lennard

Active member
Hey,

Omdat er steeds meer verkapte doe-advertenties worden opgestart in het forum Aanbiedingen, staan we vanaf nu alleen maar toe dat je spullen verhandeld.

De reden is heel simpel:
1. Het is oneerlijk tegenover adverteerders die voor geld adverteren
2. Er komen geen nieuwe punten in het systeem

1: De huidige adverteerders betalen allemaal stuk voor stuk voor hun kliks die ze krijgen, het is oneerlijk als je met heel weinig punten doe-advertenties kunt opzetten.
Zo was er pas in Aanbiedingen een topic waarbij de topicstarter € 1,30 kreeg voor een aanmelding, en hier 0,05 punten voor teruggaf.

2: We hebben er een tijd geleden heel bewust voor gekozen om geen systeem te maken waarbij je je punten voor adverteertegoed kon inruilen, omdat dan de punten gaan hercirculeren, en er geen nieuwe punten in het systeem komen. Als dat niet gebeurt worden de punten steeds schaarser, en wordt het op den duur steeds moeilijker om aan punten te komen (ja, dat is echt zo).

Als je geld verdient met betaalde aanmeldingen dan mag je daar wat ons betreft ook wel wat geld voor over hebben.

Je mag vanaf nu dus enkel spullen verkopen (scripts, layouts, accounts, wallie-kaarten, etc.) maar de rest niet meer (betaalde aanmeldingen bijv).

Uiteraard willen we zoveel mogelijk toestaan op het forum, maar soms is het beter om sommige dingen te stoppen.
smile.gif


De huidige bestaande topics waarbij beloond wordt voor het aanmelden blijven vandaag nog open, morgen gaan ze dicht.

Groeten,

Lennard.
 

Marjolein

Miss Marjolein
hèhè, eindelijk
smile.gif

Ik ben het er 100% mee eens, ik ergerde me er al een beetje aan.

btw: Mag jie ook geen advertentieplekken meer aanbieden op je site in ruil voor one2xs punten?
 

Lennard

Active member
Nope, punt 1 en 2 blijven dan nog steeds gelden.

Er was een keer een topic met de vraag of we een functie konden maken om punten in te ruilen voor adverteersaldo, ik kan hem zo snel niet meer vinden, maar het is misschien goed om die ook eens door te lezen.
 

Publitime

New member
Lennard:
Nope, punt 1 en 2 blijven dan nog steeds gelden.

Er was een keer een topic met de vraag of we een functie konden maken om punten in te ruilen voor adverteersaldo, ik kan hem zo snel niet meer vinden, maar het is misschien goed om die ook eens door te lezen.

Wel ik heb alles goed doorgelezen maar dan kwam ik op het volgende idee, waarom geen puntensaldo omruilen voor adverteerdersaldo maar dat er 20% naar one2xs gaat
wink.gif


Dus je gaat bevoorbeeld 0,15 omzetten naar adverteerdersaldo en dan krijg je eigenlijk 0,12 punten op je adverteerdersaccount, zo geraken de punten toch niet steeds schaarser?
 

Lennard

Active member
Publitime:
Dus je gaat bevoorbeeld 0,15 omzetten naar adverteerdersaldo en dan krijg je eigenlijk 0,12 punten op je adverteerdersaccount, zo geraken de punten toch niet steeds schaarser?
Dan ook.
Stel, je hebt nu 0,15 punten, en je kunt dat omzetten naar € 0,12 op je adverteertegoed.
Als je daar een doe-advertentie van zou kunnen maken, komen er 0,09 punten (of 0,10, ik weet uit mn hoofd niet hoe die afronding is) terug in het systeem, dus worden het er na verloop van tijd steeds minder.

Mensen met veel punten gaan dan echt niet meer hun tegoed met geld opwaarderen als het ook gewoon met punten kan.
 

Publitime

New member
Lennard:

Publitime:
Dus je gaat bevoorbeeld 0,15 omzetten naar adverteerdersaldo en dan krijg je eigenlijk 0,12 punten op je adverteerdersaccount, zo geraken de punten toch niet steeds schaarser?
Dan ook.
Stel, je hebt nu 0,15 punten, en je kunt dat omzetten naar € 0,12 op je adverteertegoed.
Als je daar een doe-advertentie van zou kunnen maken, komen er 0,09 punten (of 0,10, ik weet uit mn hoofd niet hoe die afronding is) terug in het systeem, dus worden het er na verloop van tijd steeds minder.

Mensen met veel punten gaan dan echt niet meer hun tegoed met geld opwaarderen als het ook gewoon met punten kan.


Ja dat is ook wel waar dezelfde punten doen de ronde dus geen nieuwe
wink.gif

Maar makkelijke optie zou zijn ook met bellen adverteerdersaldo opwaarderen, dat is makkelijk voor klik-advertenties maar dan weer niet voor doe-advertenties
wink.gif


En zo zullen er ook leden blij zijn met nieuwe klik-advertenties en bellen of smsen is nu eenmaal makkelijker dan Paypal fzo
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
Maar dan heb je per belletje dus maximaal 60 kliks ofzo, of 4 doe-advertenties

ik denk niet dat mensen daar zo snel voor bellen
 

Sjoerd

Active member
Rogier:
bel van €1.30 = €0.84

0.84 / 0.13 = 6.25


Je krijgt natuurlijk niet alles bij je adverteerderssaldo
anders kreeg je ook wel 0.8 met punten bellen
 
Bovenaan