Aboneren op veiling

Wiitse

New member
Dit is al eens eerder voorgesteld maar tot mijn grote ergernis is dit er nog niet.
yummie.gif
Als dit al op Lennards to-do lijstje staat kan hier een slotje op.
Het (niet door mij bedachte) idee is dat je kunt aanvinken onder een veiling waarin je hebt geboden dat je een pb krijgt als je bent overboden. Als je iets dus graag wilt kun je dit dus doen. Het topic in je watchlist zetten helpt hierbij natuurlijk niet want als je word overboden word er niet altijd in het topic gepost, en als erin gepost word hoef je niet perse overboden te zijn.
 

Yorrick

Active member
Menu -> Mijn profiel -> {scroll naar onder} Vink aan: "Wil je op de homepage de dynamische versie?"

Als je dan naar de homepage gaat kun je zien: "Laatste 3 veilingen waarin jij geboden hebt" dus ik vind deze functie beetje overbodig.
 

Sjoerd

Active member
Fanorg (link):
Menu -> Mijn profiel -> {scroll naar onder} Vink aan: "Wil je op de homepage de dynamische versie?"

Als je dan naar de homepage gaat kun je zien: "Laatste 3 veilingen waarin jij geboden hebt" dus ik vind deze functie beetje overbodig.


Maar daar zie je niet of jij het laatste bod hebt gedaan.
 

Yorrick

Active member
Sjoerd (link):

Fanorg (link):
Menu -> Mijn profiel -> {scroll naar onder} Vink aan: "Wil je op de homepage de dynamische versie?"

Als je dan naar de homepage gaat kun je zien: "Laatste 3 veilingen waarin jij geboden hebt" dus ik vind deze functie beetje overbodig.


Maar daar zie je niet of jij het laatste bod hebt gedaan.



Jawel toch
bloos.gif
? Is ook zo met laatste topics?
 

Wiitse

New member
Ik heb de dynamische home-page ook ja maar je kunt idd niet zien of jij de laatste bieder bent.
 

Semmiiee

New member
Freestyle (link):
je weet toch wel hoeveel je hebt geboden
confused.gif
?


Ja, maar als iemand je overboden heeft krijg je PM dat je overboden hebt.
Ik vind het handig!

Ik vraag vaak als ze me PM willen sturen als ik overboden ben.
Dat bespaart de TS minder werk
schater.gif
 
Bovenaan