Account gestolen

GerardJoling

New member
Mijn account is gestolen door Dantek. Ik heb toen de tijd met een 10 minute mail mijn account geregistreerd maar ik kan niet meer inloggen. Dantek heeft ineens een wijziging doorgevoerd en mijn account gehackt.

 
V

Verwijderd lid 19604

Guest
Ben jij de echte Gerard Joling?

Mijn nichtjes buurvrouw heeft een zwager wiens zus een beetje fan is van jou. Mag ik een handtekening?

Maar waarom dan ook een 10minutemail? Dan heb je dus geen toegang meer tot je account. Alle oude One2xs accounts zijn gereset. En nu heb je dus je email nodig. 

 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Er is niks "gestolen" door Danny.

One2xs is overgenomen door Danny en daarbij is een nieuw klantpaneel en forum systeem ingesteld. Hierbij hoorde een migratie van gebruikersaccounts. Omdat wachtwoorden op one2xs anders versleuteld zijn dan op de nieuwe forum software kan je je oude wachtwoord niet gebruiken. Daarom moet je "wachtwoord vergeten" gebruiken.

Mocht dit niet meer lukken kun je een ticket aanmaken voor support, of contact opnemen via Ondersteuning.

 

August

Test
Er is niks "gestolen" door Danny.

One2xs is overgenomen door Danny en daarbij is een nieuw klantpaneel en forum systeem ingesteld. Hierbij hoorde een migratie van gebruikersaccounts. Omdat wachtwoorden op one2xs anders versleuteld zijn dan op de nieuwe forum software kan je je oude wachtwoord niet gebruiken. Daarom moet je "wachtwoord vergeten" gebruiken.

Mocht dit niet meer lukken kun je een ticket aanmaken voor support, of contact opnemen via Ondersteuning.
Zolang mijn domeinnaam op naam staat van danteck is mijn domeinnaam gestolen.

 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zolang mijn domeinnaam op naam staat van danteck is mijn domeinnaam gestolen.
Dat was nodig om de domeinnaam over te zetten naar een nieuwe registrar. Op het moment dat je bij het klantpaneel inlogt kan je de gegevens gewoon weer terug zetten en kan je de domein gewoon beheren. Ik meen me wel te herinneren dat @timmerdanny had gezegd dat hij dat in de loop van de weken weer terug zou zetten, maar dat is blijkbaar nog niet gebeurd.

Maarja, niks gestolen dus.

 
Bovenaan