Activiteitsmeter

Ruben

New member
Als je een mooiere weet te maken en een ticket opent dan wil ik hem best veranderen
emo.gif
 

August

Test
Ruben (link):
Als je een mooiere weet te maken en een ticket opent dan wil ik hem best veranderen
emo.gif



Wie beheert de twitter?
 

August

Test
Kyron (link):
Geinig maar heeft t een reden dat je niet kunt zien hoe actief de Admins zijn??
swhip.gif



Bij lennard loopt t balkje door zn posts heen
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Rohimma (link):
stel ik ga een maand met vakantie, kom terug en dan willen ze geleik niet meer met me handelen omdat ik een te lage activiteitsscore heb..
je doet net of ja na een maand afwezigheid ineens weer op 0 staat, je zakt niet zo snel hoor, de score meet over een heel jaar. En als je nog je postaccount had dan had je ook ineens minder posts in verhouding met andere leden die wel actief waren, die zijn dan een stuk omhoog gegaan dus het principe blijft hetzelfde.


Kyron (link):
Geinig maar heeft t een reden dat je niet kunt zien hoe actief de Admins zijn??
swhip.gif

Ja omdat hun veel meer pms krijgen en sturen zou hun activiteit vele malen hoger liggen dan de gemiddelde gebruiker dus dit zou dan een vertekend beeld geven.
 

Ruben

New member
Luuk beheert de twitter.


Kyron (link):
Geinig maar heeft t een reden dat je niet kunt zien hoe actief de Admins zijn??
swhip.gif


Wij zouden het hele systeem door de war gooien. Ik heb bijvoorbeeld alleen al 5000 punten, dan is de hele verdeling krom

Edit: En wat marjolein zegt.
 

Kyron

New member
Het was maar een geintje hoor, jullie zijn heel actief
yummie.gif


Maar hiermee wordt door sommigen wel een hoop vertrouwen verloren op mensen waarvan je aan het postcount kon zien dat ze heel actief waren, dit is niet zo erg, omdat postcount niet betrouwbaarheid is, maar nieuwelingen kunnen op hun eerste dag hun balkje helemaal vol hebben en daardoor als betrouwbaar worden aangezien...
 

Marjolein

Miss Marjolein
nieuwelingen kunnen onmogelijk binnen een korte tijd hun balkje vol hebben dus het vertrouwen moet ook groeien, net als het balkje.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Kyron (link):
Het was maar een geintje hoor, jullie zijn heel actief
yummie.gif


Maar hiermee wordt door sommigen wel een hoop vertrouwen verloren op mensen waarvan je aan het postcount kon zien dat ze heel actief waren, dit is niet zo erg, omdat postcount niet betrouwbaarheid is, maar nieuwelingen kunnen op hun eerste dag hun balkje helemaal vol hebben en daardoor als betrouwbaar worden aangezien...


Nieuweling heeft een score van 0 op posts, pms, verdiende punten, enz. Dus die zal activiteit 0 krijgen.
 

Alemaalte

New member
Rik (link):

Kyron (link):
Het was maar een geintje hoor, jullie zijn heel actief
yummie.gif


Maar hiermee wordt door sommigen wel een hoop vertrouwen verloren op mensen waarvan je aan het postcount kon zien dat ze heel actief waren, dit is niet zo erg, omdat postcount niet betrouwbaarheid is, maar nieuwelingen kunnen op hun eerste dag hun balkje helemaal vol hebben en daardoor als betrouwbaar worden aangezien...


Nieuweling heeft een score van 0 op posts, pms, verdiende punten, enz. Dus die zal activiteit 0 krijgen.



Jij hebt minder dan marjolein
pompom.gif

Als ik een beetje een hoge score heb mag het blijven
hypocrite.gif


*edit*
Dat lijkt mij een goede score
biggrin.gif

Als je berichten verwijderd worden krijg je negative punten?
redface.gif
 

Kyron

New member
Ik ben 10 minuten online


Ik stuur 10 pbs naar willekeurige mensen

ik post 10 posts

heb ik dan een lage score?

ik weet dat de registratie datum dan wel nog altijd in beeld is, maar vooralsnog lijkt die persoon dan actief te zijn
yummie.gif


Edit: en is het bijvoorbeeld voor mij nog mogelijk om ooit mijn balkje nog iets op te krikken?

Ik zou in het algoritme gebruik maken van verval, dat het uitmaakt hoeveel posts er de afgelopen 2 maanden zijn geweest ofzo. Daaraan kun je ook zien hoe actief iemand op dat moment is. Het maakt niemand uit hoe actief je ooit ben geweest 3 jaar geleden
 

August

Test
Shahiem (link):
Misschien zoiets:

Afbeelding


Het niet-balkje gedeelte moet lichter.
Strafpercentage moet rood zo als ik al zei op twitter, er werd over gesproken maar ik zeg het nog maar eens
emo.gif
 

Shahiem

Active member
August (link):

Shahiem (link):
Misschien zoiets:

Afbeelding


Het niet-balkje gedeelte moet lichter.
Strafpercentage moet rood zo als ik al zei op twitter, er werd over gesproken maar ik zeg het nog maar eens
emo.gif




Op twitter?
emo.gif
 

August

Test
Shahiem (link):

August (link):

Shahiem (link):
Misschien zoiets:

Afbeelding


Het niet-balkje gedeelte moet lichter.
Strafpercentage moet rood zo als ik al zei op twitter, er werd over gesproken maar ik zeg het nog maar eens
emo.gif




Op twitter?
emo.gif






Klik om de spoiler te openen

Quote:
one2xs one2xs
@
@AugustKms we zullen het er eens over hebben. Bedankt voor je meedenken
smile.gif

2 uur geleden Toevoegen aan favorieten Retweeten Beantwoorden

AugustKms August Kockelmans
@
@one2xs dat ziet er gevaarlijker uit
yummie.gif

2 uur geleden

AugustKms August Kockelmans
@
@one2xs ik denk ook dat het erg vaak verward gaat worden met het strafpercentage vooral door de zelfde kleuren Maak het strafpercentage rood
2 uur geleden

AugustKms August Kockelmans
@
@one2xs ik vind dat balkje maar lilik en niet echt logisch
yummie.gif

2 uur geleden

one2xs one2xs
@
@AugustKms waarom maken we volgens jou een grote fout?
2 uur geleden

AugustKms August Kockelmans
@
@one2xs maakt een grote fout
yummie.gif

2 uur geleden


 

Lennard

Active member
Kyron (link):
Ik ben 10 minuten online


Ik stuur 10 pbs naar willekeurige mensen

ik post 10 posts

heb ik dan een lage score?

ik weet dat de registratie datum dan wel nog altijd in beeld is, maar vooralsnog lijkt die persoon dan actief te zijn
yummie.gif


Edit: en is het bijvoorbeeld voor mij nog mogelijk om ooit mijn balkje nog iets op te krikken?

Ik zou in het algoritme gebruik maken van verval, dat het uitmaakt hoeveel posts er de afgelopen 2 maanden zijn geweest ofzo. Daaraan kun je ook zien hoe actief iemand op dat moment is. Het maakt niemand uit hoe actief je ooit ben geweest 3 jaar geleden
Hoe het algoritme in elkaar zit kan ik niet vertellen, en dus ook niet of je dan een hoge of een lage score zou hebben. Wat maakt het ook uit? Je kunt tig gevallen bedenken, maar daar heb je niks aan.

Er wordt rekening gehouden met recente activiteit, dat je 3 jaar geleden ooit een maand niet hebt ingelogd maakt dus niks uit en verandert je score niet.


Shahiem (link):
Misschien zoiets:

Afbeelding
Daar kun je niet in één oogopslag zien hoe actief iemand is, en dat vind ik bij de huidige erg handig.



August (link):

Shahiem (link):
Misschien zoiets:

Afbeelding


Het niet-balkje gedeelte moet lichter.
Strafpercentage moet rood zo als ik al zei op twitter, er werd over gesproken maar ik zeg het nog maar eens
emo.gif


Daar is al over gesproken, maar rood past niet bij de layout en we denken dat het met de onduidelijkheid wel mee zal vallen; het is een kwestie van wennen. Misschien komt hij ook nog op de profielen dus dan zie je helemaal duidelijk dat het wat anders is.
 

Kyron

New member
Het maakt niet uit maar ik was er gewoon benieuwd naar.

En ik vroeg me af of nieuwe leden binnen 1 minuut 1 post kunnen brengen en daarmee 100% actief zijn
yummie.gif
 
Bovenaan