Activiteitsmeter

Smiegles

Active member
Dag leden,

het lijkt mij een goed idee dat als je langer dan 3 maanden actief bent hoger dan 70% dat je dan een sterretje naast je naam krijgt zodat de leden kunnen zien dat je al wat langer actief bent.
zo word er onderscheid gemaakt tussen mensen die al wat langer actief zijn.

mvg

Smiegles
 

Freestyle

New member
Smiegles (link):
Dag leden,

het lijkt mij een goed idee dat als je langer dan 3 maanden actief bent hoger dan 70% dat je dan een sterretje naast je naam krijgt zodat de leden kunnen zien dat je al wat langer actief bent.
zo word er onderscheid gemaakt tussen mensen die al wat langer actief zijn.

mvg

Smiegles


maak er dan 12maanden van.
 

Alemaalte

New member
Waarom zou jij een sterretje krijgen en ik niet?
emo.gif

Het balkje is wel genoeg.
 

Rohimma

New member
Smiegles (link):

Marjolein (link):
daar is dat balkje toch al voor?


het balkje kijkt per dag en het aantal tijd dat je lid bent toch?



balkje kijkt over een periode van (max) een jaar.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Smiegles (link):

Marjolein (link):
daar is dat balkje toch al voor?

het balkje kijkt per dag en het aantal tijd dat je lid bent toch?

Wat Rohimma zegt, je balkje kijkt over het afgelopen jaar en kijkt niet hoe lang je lid ben maar kijkt naar andere dingen zoals aantal posts, inbox/outbox, hoeveel je heb gehandeld en nog 2 factoren. Hieruit komt een gemiddelde activiteit. Dus zon sterretje erbij is onnodig omdat het balkje al aangeeft hoe actief je bent.
 

Smiegles

Active member
Marjolein (link):

Smiegles (link):

Marjolein (link):
daar is dat balkje toch al voor?

het balkje kijkt per dag en het aantal tijd dat je lid bent toch?

Wat Rohimma zegt, je balkje kijkt over het afgelopen jaar en kijkt niet hoe lang je lid ben maar kijkt naar andere dingen zoals aantal posts, inbox/outbox, hoeveel je heb gehandeld en nog 2 factoren. Hieruit komt een gemiddelde activiteit. Dus zon sterretje erbij is onnodig omdat het balkje al aangeeft hoe actief je bent.



Ow dan is dit gewoon een stom idee
emo.gif

hoevaak word het ge update?
 

Sjoerd

Active member
1 maal daags

"De activiteit wordt elke dag opnieuw berekend, zodat je niet kan zien of je na een bepaald bericht omhoog bent gegaan."
 

Joeri

Active member
Sjoerd (link):
1 maal daags

"De activiteit wordt elke dag opnieuw berekend, zodat je niet kan zien of je na een bepaald bericht omhoog bent gegaan."


Toch kan je het wel zien
yummie.gif

Als je een dag alleen maar PBs stuurt en een andere dag alleen maar posts plaatst in een forumdeel... dan kom je er vanzelf achter maarja lijkt me beetje doelloos om dit helemaal uit te zoeken
 
Bovenaan