Ajax bij doe- en klik-advertenties

Wiitse

New member
Ik heb er wel eens last van dat als ik op een doe-of klik-advertentie klik en dan de pagina weg klik het nog niet bij jouw kliks staat. Als ik wil kijken bij een klik-advertentie of het goedgekeurd is moet ik eerst weer vernieuwen. Ik heb ook heel vaak dat ik op een doe-advertentie klik om te zien wat voor site het is, maar ik voer de opdracht om een willekeurige reden niet uit. Dan moet ik eerst weer die pagina vernieuwen (met mijn slome kut internet) en dan kan ik het pas afkeuren. Mijn idee is dus dat als ik op de link klik, de lead automatisch in het rijtje word gezet.

Ik wil ook wel mededelen hoe Lennard dat het beste kan doen. Je kunt natuurlijk om de paar seconden controleren, maar dat geeft meer werk voor de server. (Klein beetje, maar alle beetjes helpen.) Een ander nadeel is dat bij een klik-advertentie de gebruiker in de meeste gevallen direct de pagina weg klikt. Stel dat hij elke 5 seconden controleert en de gebruiker klikt net na een controle, en klikt de pagina direct weer weg. Dan duurt het nog 4 seconden voordat het erbij staat. De beste oplossing is dus gewoon met een simpele onclick op de link. Wat er dan moet gebeuren weet Lennard hopelijk wel, want anders was het hem nooit gelukt om one2xs te maken.
yummie.gif


Alsjeblieft niet reacties geven dat dit niet een groot probleem is, want gemak dient de mens.

Wietse de Vries
 

Wiitse

New member
Hoe bedoel je? Ik heb het over als je op de advertentie klikt. Dan opent de advertentie zich in een nieuw tabblad. Als je dat nieuwe tabblad weer sluit staat hij nog niet in het lijstje met leads, omdat het niet werkt met Ajax.
 

Sjoerd

Active member
Ja, maar het is erg onnodig om dat met ajax te laten werken?

Je zegt in je startpost dat je niet helemaal de pagina wilt refreshen met je slome internet, maar als je internet sloom is raad ik je aan om de pagina dan gewoon te refreshen. Als je een doe-ad doet en dan elke 4 seconden die lijst wordt gewijzigd, werkt ook niet zo mee met je internetsnelheid..
 
Bovenaan