Algemene suggestie: minder quotes

Kyron

New member
Vaak zie ik dat mensen een quote gebruiken terwijl ze gewoon reageren op het bovenstaande bericht.

Zo krijg je soms 20 quotes in elkaar, en de vorige heeft er dan 19, 18, 17 enzovoorts. Dit telt énorm op met pagina laadsnelheid en maakt de pagina onnodig lang.


Mijn suggestie: niet meer quoten als je het gewoon over het vorige bericht hebt, alleen als het over een paar berichten terug gaat.
 

Dweazel

New member
Inderdaad, je kunt prima toe met @naam over het algemeen. Quotes zijn alleen nuttig als ze nodig zijn om geen onduidelijkheid te scheppen.
 

Robbert

New member
Als je automatisch quotes gaat inkorten heb je kans dat het verkeerde blijft staan en het goede word weggehaalt, zo ontstaat er alleen maar onduidelijkheid.
Gewoon zelf even de quote inkorten is zo erg toch ook weer niet?
Of krijg je dan one2RSI
 

Freestyle

New member
Automatisch spoiler dan
wink.gif
 

Robbert

New member
Freestyle (link):
Automatisch spoiler dan
wink.gif


Waarom, zelf inkorten is toch niet zo moeilijk?
Zo blijft het gesprek ook duidelijk.
 

Freestyle

New member
Klopt, maar ik zelf vergeet dat vaak, of denk er niet aan. En ik denk dat er ook veel er te lui voor zullen zijn.
 

Robbert

New member
Freestyle (link):
Klopt, maar ik zelf vergeet dat vaak, of denk er niet aan. En ik denk dat er ook veel er te lui voor zullen zijn.

Dan moeten ze maar minder lui worden, en mensen die te lange quotes posten volgens jou moet je gewoon reporten, dan kunnen de modjes een beetje opletten wie het vaak doen en deze bij herhaling (na een waarschuwing) procentjes of wat dan ook geven.
 

Freestyle

New member
Robbert (link):

Freestyle (link):
Klopt, maar ik zelf vergeet dat vaak, of denk er niet aan. En ik denk dat er ook veel er te lui voor zullen zijn.

Dan moeten ze maar minder lui worden, en mensen die te lange quotes posten volgens jou moet je gewoon reporten, dan kunnen de modjes een beetje opletten wie het vaak doen en deze bij herhaling (na een waarschuwing) procentjes of wat dan ook geven.


Ik vind niet dat je daar % oid voor mag krijgen. Anders moeten ze die hele optie verwijderen.
 

Robbert

New member
Freestyle (link):

Robbert (link):

Freestyle (link):
Klopt, maar ik zelf vergeet dat vaak, of denk er niet aan. En ik denk dat er ook veel er te lui voor zullen zijn.

Dan moeten ze maar minder lui worden, en mensen die te lange quotes posten volgens jou moet je gewoon reporten, dan kunnen de modjes een beetje opletten wie het vaak doen en deze bij herhaling (na een waarschuwing) procentjes of wat dan ook geven.


Ik vind niet dat je daar % oid voor mag krijgen. Anders moeten ze die hele optie verwijderen.


Why not, als je meerdere malen gewaarschuwt bent, en alsnog misbruik maakt van de optie, kunnen ze toch prima procentjes uitdelen?

Als jij op een openbare plek en een bankje van de gemeente staat, en de politie komt langs, deze waarschuwt dat je erop kan gaan zitten of hem anders gewoon niet moet gebruiken, en jij blijft erop staan, dan gaan ze toch ook niet het bankje weghalen?
 

Freestyle

New member
Robbert (link):

Freestyle (link):

Robbert (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Freestyle (link):
Klopt, maar ik zelf vergeet dat vaak, of denk er niet aan. En ik denk dat er ook veel er te lui voor zullen zijn.





Dan moeten ze maar minder lui worden, en mensen die te lange quotes posten volgens jou moet je gewoon reporten, dan kunnen de modjes een beetje opletten wie het vaak doen en deze bij herhaling (na een waarschuwing) procentjes of wat dan ook geven.


Ik vind niet dat je daar % oid voor mag krijgen. Anders moeten ze die hele optie verwijderen.


Why not, als je meerdere malen gewaarschuwt bent, en alsnog misbruik maakt van de optie, kunnen ze toch prima procentjes uitdelen?

Als jij op een openbare plek en een bankje van de gemeente staat, en de politie komt langs, deze waarschuwt dat je erop kan gaan zitten of hem anders gewoon niet moet gebruiken, en jij blijft erop staan, dan gaan ze toch ook niet het bankje weghalen?



Maar ze gaan mij ook niet arresteren of bekeuren.
 

Erik

New member
Er is een procent-keuze van 25% voor mod-negeren, dus deze kan dan toe gepast worden.
wink.gif
 

Freestyle

New member
Kom op zeg dat slaat toch nergens op!
Je gaat er niet dood van, ja het is irritant. Maar daar moet je geen procenten voor geven, dat is gewoon echt overdreven dan!
 

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):
Kom op zeg dat slaat toch nergens op!
Je gaat er niet dood van, ja het is irritant. Maar daar moet je geen procenten voor geven, dat is gewoon echt overdreven dan!
Als er meerdere malen door een Moderator wordt gevraagd om niet steeds lange quotes te plaatsen, en jij negeert dit, kun je 25% krijgen voor het niet opvolgen van instructies van een moderator.
wink.gif
 

Freestyle

New member
Ja dat van het negeren. Maar die quotes dat zou zo onzin zijn als je daar procenten voor krijgt.
Ook al heeft een mod gezecht tot je dat niet meer mag doen. Vind ik tot een mod dat eigenlijk niet mag zeggen!
 

Marjolein

Miss Marjolein
En waarom zouden wij dat niet mogen zeggen?
Te lange quotes vinden meerdere gebruikers hinderlijk en aangezien wij er zijn om het forum te modereren mogen wij dit zeggen tegen jou. En het is dan aan jou wat je ermee doet.
 

Azdin

New member
Freestyle (link):
Ja dat van het negeren. Maar die quotes dat zou zo onzin zijn als je daar procenten voor krijgt.
Ook al heeft een mod gezecht tot je dat niet meer mag doen. Vind ik tot een mod dat eigenlijk niet mag zeggen!


Gezecht...?
emo.gif


Maar een mod mag dat wel degelijk zeggen, ze zijn niet voor niets aangenomen. Je moet gewoon luisteren naar de mod, je hebt gewoon geen keus (ja oke procenten).
En over dat inkorten: ik vind dat als je reageert in een topic en je quote is te lang, dan moet je hen gewoon inkorten. En als je lui bent reageer je gewoon helemaal niet?
 
Bovenaan