Algemene voorwaarden

Braam

New member
Ik las even de AV door, en zag dat o2x zichzelf tegen spreek.

Ik roep artikel 7 van de AV op

Quote:
Artikel 7: Domeinregistratie
Domeinnamen kunnen enkel op naam van het lid besteld worden. Hiervoor zijn de NAW gegevens nodig van het lid. One2xs garandeert dat one2xs de gegevens nergens anders voor zal gebruiken dan voor de domeinregistratie waar het lid om heeft gevraagd.
Alle domeinnamen verlopen na een termijn van 1 (één) jaar, tenzij anders door one2xs aangegeven. One2xs bekostigt voor een termijn van 1 (één) jaar de domeinnaam, hierna wordt de domeinnaam automatisch opgeheven, tenzij het lid de domeinnaam op tijd heeft verlengt en hiervoor het benodigde aantal punten heeft betaald. De gebruiker dient minimaal 30 dagen voor het verlopen van de de domeinnaam one2xs te informeren als de domeinnaam verlengd dient te worden. Indien de gebruiker dit niet tijdig aan one2xs bekend maakt, heeft one2xs het recht de domeinnaam op te heffen. Indien de domeinnaam niet verlengt wordt, wordt de domeinnaam 7 (zeven) dagen voor de officiële verloopdatum op non-actief gezet, om te voorkomen dat de domeinnaam voor een nieuwe periode van een jaar wordt geregistreerd.
Aan een verhuizing of wijziging aan (de gebruiker-gegevens van) een domeinnaam kunnen kosten zijn verbonden.
De gebruiker is zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van het opgeven van onjuiste informatie.
Indien een domeinnaam door de uitgever geblokkeerd danwel stopgezet wordt vanwege een niet door one2xs veroorzaakte reden, zal one2xs niet aansprakelijk zijn voor de geleden schade.

av


Quote:
Bij sommige domeinen staan geen opties. Dit omdat ze binnen 45 dagen verlopen, verlopen zijn of afgekeurd zijn.
Afgekeurde domeinen worden na ± 7 dagen uit het systeem verwijderd.
Let op: Domeinnamen moet je minimaal 45 dagen vantevoren verlengen, hosts 3 dagen en VPSen 5 dagen.

nooo.gif
 

Alemaalte

New member
Vroeger was het als ik me niet vergis 30 maar om het systeem tijd te geven hebben ze het verlengt naar 45. In principe kunnen ze het volgens mij nog verlengen na die 45 dagen als je het via een ticket doet.
 
Bovenaan