Als gelezen markeren

Erik

New member
Heya,

Is het misschien een idee, als je op de forumindex op een categorie-icoon (
forum-cat-no-new.gif
) klikt, dat het forum dan als gelezen word gemarkeerd?

- Erik
 

Robbert

New member
Erik (link):
Heya,

Is het misschien een idee, als je op de forumindex op een categorie-icoon (Afbeelding) klikt, dat het forum dan als gelezen word gemarkeerd?

- Erik

Ik denk dat er dan wel een functie moet komen om dat uit te kunnen zetten (door misclicks ofzo)
Maar het lijkt mij ook nog best handig
biggrin.gif
 

Luukvdo

New member
Ik zou het dan zo doen dat het alleen met dubbelklik gebeurd, dan voorkom je een gedeelte van de miskliks
 

Lennard

Active member
Volgens mij staat het op de ajax-planning, maar de o2x-suggesties liggen een beetje stil voor de rest van het jaar denk ik.
 

Lennard

Active member
Omdat we eerst de webbuilder af willen maken
smile.gif

Er zijn zo onwijs veel suggesties en tips voor one2xs. Daar zijn we natuurlijk blij mee, maar we zouden zo een paar weken lang 40 uur per week aan one2xs kunnen werken, en die tijd hebben we gewoon niet, en de tijd die we hebben stoppen we nu liever in de webbuilder. Daarom ziet het schema er zo uit:
1. werken aan one2xs easy tot het af is
2. one2xs easy bèta
3. opening van one2xs easy
4. bugs van one2xs easy fixen
5. suggesties voor one2xs easy verwerken
6. weer verder gaan met one2xs-suggesties en bugs
 

Dylano

New member
Lennard (link):
Ja we hoeven niet te klagen dat er niks te doen is
emo.gif



En kan je niet een paar Administrators aan nemen die One2xs verbeteren, dan is alles sneller af. En die mensen je een handje kunnen helpen met de "One2xs Easy".
 

Alemaalte

New member
Dylano (link):

Lennard (link):
Ja we hoeven niet te klagen dat er niks te doen is
emo.gif



En kan je niet een paar Administrators aan nemen die One2xs verbeteren, dan is alles sneller af. En die mensen je een handje kunnen helpen met de "One2xs Easy".



Je vergeet wel dat dat geld kost
emo.gif
 

Lennard

Active member
Dylano (link):

Lennard (link):
Ja we hoeven niet te klagen dat er niks te doen is
emo.gif



En kan je niet een paar Administrators aan nemen die One2xs verbeteren, dan is alles sneller af. En die mensen je een handje kunnen helpen met de "One2xs Easy".

Nah, we zoeken goede programmeurs en goede programmeurs werken niet gratis of goedkoop.
 

BasDev

Active member
Lennard (link):
Nah, we zoeken goede programmeurs en goede programmeurs werken niet gratis of goedkoop.


Wat zouden die programmeurs moeten kunnen als ik vragen mag?
 

Lennard

Active member
Goed en veilig programmeren, meer niet.
smile.gif

Maar we doen het t liefst zelf, dan kennen we het systeem goed en weten we ook zeker dat we het lekker vinden werken en dat het aan onze eisen voldoet. Als iemand anders het maakt moet je toch de code weer controleren omdat je anders niet weet hoe het in elkaar zit.
 

BasDev

Active member
Alemaalte (link):
Super hij heeft al eens een keer gezegd dat hij geen kinderen wil, dus doe geen moeite
yummie.gif



Ik vroeg het me alleen af hoor
emo.gif
 
Bovenaan