API omtrent Doe Ads

Timkb

New member
Het leek me wel mooi om een API te hebben voor Doe Ads, zo kunnen wij gebruikers mensen belonen om onze Doe Adds te doen.

Wat je nu ziet is dat doe ads super lang blijven staan en dat bijna niemand ze doet, ik denk dat als je er een API omheen maakt dat de doe ads veel meer gedaan word en dat de kwaliteit ook omhoog gaat en dat mensen het dan eerder de moeite vinden om te adverteren.
 

Wiitse

New member
Dit staat in het doe-ad reglement:

Quote:
Je mag gebruikers niet belonen voor het klikken op je link(s)
 

Timkb

New member
Ik zie het nu inderdaad, al vind ik de regels best krom, die regels passen meer bij de klik links dan bij doe ads, en is dit niet een beetje het tegenover gestelde van wat het nut is van doe ads.

De bedoeling is dat ze gedaan worden en dat je daar voor word beloond of jij een ander daar nog een beloning voor geeft zie ik het verschil niet in.

Jammer, ik vond dit idee wel mooi om de doe ads populairder te maken onder adverteerders en een mooie manier om punten te verdienen voor de publishers.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Probleem is dat one2xs expliciet toestemming heeft om voor bepaalde advertenties een vergoeding te geven. Dus het is dan lastig om te kijken bij welke het sowieso mag, en bij welke enkel one2xs mag vergoeden.
 

Timkb

New member
Rik (link):
Probleem is dat one2xs expliciet toestemming heeft om voor bepaalde advertenties een vergoeding te geven. Dus het is dan lastig om te kijken bij welke het sowieso mag, en bij welke enkel one2xs mag vergoeden.


Ah zo
 

Lennard

Active member
Een nieuw adverteerpaneel staat (al een tijdje
sadley.gif
) op de planning, dit is wel een goede aanvulling daarop.
smile.gif

Ik zal het meenemen, al moeten we nog wel iets meer groeien om het rendabel te maken, er zijn relatief weinig leden met goede PHP kennis die een API kunnen inbouwen.
 

Timkb

New member
Lennard (link):
Een nieuw adverteerpaneel staat (al een tijdje
sadley.gif
) op de planning, dit is wel een goede aanvulling daarop.
smile.gif

Ik zal het meenemen, al moeten we nog wel iets meer groeien om het rendabel te maken, er zijn relatief weinig leden met goede PHP kennis die een API kunnen inbouwen.


Dat zou erg mooi zijn!
thumbsup.gif


Ik denk als je een example maakt het bij de meesten vrij duidelijk is.
 

Lennard

Active member
Ja het is wel duidelijk, maar een voorbeeld zul je toch alsnog zelf moeten inbouwen enzo.
Misschien dat eerst alleen het systeem komt om anderen te belonen; dat je (duidelijker) kunt zien wie wanneer een doe-ad voor je hebt uitgevoerd.

Maarja, voorlopig komt het er nog niet.
emo.gif
 
Bovenaan