auto inklap dinges

Henkkoekje

New member
je ziet nu vaak dat er onnodig wordt gedubbelpost is het niet beter om dat te voorkomen via een inklap script dat het automatischi erin zet dus bijv

bericht 1
geb henk
tekst : hhbdvfhdcbgfhbdscfd


bericht 2
geb henk
tekst spamspamspamspam


maar dan wordt het





bericht 1
geb henk
tekst hoi
toegevoegd na zoveel min en sec
tekst hoi




en dan na 24 uur wordt het gewoon


bericht 1
geb henk
tekst : hhbdvfhdcbgfhbdscfd


bericht 2
geb henk
tekst spamspamspamspam
 

Marjolein

Miss Marjolein
idd, de beheerders willen dit liever niet omdat zij in bepaalde uitzonderingsgevallen nog wel willen kunnen dubbelposten...maar als iedereen nou eens die tekst in het waarschuwingsbalkje leest en daar ook zich aan houd dan is het toch ook goed?
hypocrite.gif
 

Luukvdo

New member
Daar komt nog mij dat het halve forum dan omgebouwd moet worden. Er moet dan op datum van reaguursel worden gesorteerd ipv op id van reaguursel
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):
Daar komt nog mij dat het halve forum dan omgebouwd moet worden. Er moet dan op datum van reaguursel worden gesorteerd ipv op id van reaguursel
wordt het op id gesorteerd dan? Ik dacht dat ik Lennard een keer de datum van zijn post zag veranderen zodat die ertussen stond ofzo?
confused.gif
 

Luukvdo

New member
Sjoerd (link):

Luukvdo (link):
Daar komt nog mij dat het halve forum dan omgebouwd moet worden. Er moet dan op datum van reaguursel worden gesorteerd ipv op id van reaguursel
wordt het op id gesorteerd dan? Ik dacht dat ik Lennard een keer de datum van zijn post zag veranderen zodat die ertussen stond ofzo?
confused.gif



Ja, in de topics wel. Maar in het topicoverzicht en de forumindex niet, daar wordt het met id gedaan
 

Sjoerd

Active member
Luukvdo (link):

Sjoerd (link):

Luukvdo (link):
Daar komt nog mij dat het halve forum dan omgebouwd moet worden. Er moet dan op datum van reaguursel worden gesorteerd ipv op id van reaguursel
wordt het op id gesorteerd dan? Ik dacht dat ik Lennard een keer de datum van zijn post zag veranderen zodat die ertussen stond ofzo?
confused.gif



Ja, in de topics wel. Maar in het topicoverzicht en de forumindex niet, daar wordt het met id gedaan

Maar het is toch ook niet de bedoeling dat je topic weer helemaal omhoog gaat? Dan wordt het dus eigenlijk gewoon bumpen als dat zo zou zijn, en daar bereiken we helemaal niets mee in de meeste gevallen..
 

Ruben

New member
Luukvdo (link):

Sjoerd (link):

Luukvdo (link):
Daar komt nog mij dat het halve forum dan omgebouwd moet worden. Er moet dan op datum van reaguursel worden gesorteerd ipv op id van reaguursel
wordt het op id gesorteerd dan? Ik dacht dat ik Lennard een keer de datum van zijn post zag veranderen zodat die ertussen stond ofzo?
confused.gif



Ja, in de topics wel. Maar in het topicoverzicht en de forumindex niet, daar wordt het met id gedaan


Topicoverzicht wordt ook niet op ID gesorteerd lijkt me...
emo.gif
 
Bovenaan