Automatisch Topic aanmaken

Shahiem

Active member
Hi,

Ik kwam net met een zo geniaal idee! Bij het Offtopic topic wordt na een bepaald aantal posts het topic gesloten maar dan moeten leden opnieuw een topic aanmaken.

Waarom komt er dan geen script die een topic aanmaken wanneer het vorige offtopic gesloten is. Dat kost minder tijd en minder moeite!

Shahiem
 

Antonn

New member
Mee eens, nu is er altijd troep over wie het nieuwe topic aanmaakt enzo. In de games categorie moet dit ook toegepast worden.
 

Caner

Held
Ik ben hier niet mee eens, het is maar 5 minuten werk joh
emo.gif
 

Lennard

Active member
Komt er ook ja, plus een dingetje om snel oude topics terug te vinden (is bij offtopic-topic niet zo handig, maar in andere topics kan het misschien handig zijn).
 

Antonn

New member
Caner (link):
Ik ben hier niet mee eens, het is maar 5 minuten werk joh
emo.gif



Nu is er wel altijd een rotzooi over wie hem aanmaakt.
 

Willem

Active member
Vriendje (link):

Caner (link):
Ik ben hier niet mee eens, het is maar 5 minuten werk joh
emo.gif



Nu is er wel altijd een rotzooi over wier aanmaakt.



inderdaad, vanochtend/vanmiddag (weet ik niet meer) was nog een voorbeeldje.
 
V

Verwijderd040414

Guest
Oneens, het is juist leuk om zelf de topicstarter te zijn
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nicknl (link):
Oneens, het is juist leuk om zelf de topicstarter te zijn


Waarschijnlijk dat de laatste poster automatisch het topic aanmaakt met een automatisch gegenereerd bericht. Omdat er toch een standaard iets in het nieuwe offtopic moet staan (Regels, vorige offtopics).
 
V

Verwijderd040414

Guest
Rik (link):

Nicknl (link):
Oneens, het is juist leuk om zelf de topicstarter te zijn


Waarschijnlijk dat de laatste poster automatisch het topic aanmaakt met een automatisch gegenereerd bericht. Omdat er toch een standaard iets in het nieuwe offtopic moet staan (Regels, vorige offtopics).



Kijk dat is dan wel weer leuk
yummie.gif
 

Fass

Active member
Zou ik echt jammer vinden. Het is toch wel een van de leuke en speciale dingen om het nieuwe offtopic-topic aan te maken. Met een leuk berichtje erin, dus niet automatisch gegenereerd.
 
V

Verwijderd040414

Guest
Fass (link):
Zou ik echt jammer vinden. Het is toch wel een van de leuke en speciale dingen om het nieuwe offtopic-topic aan te maken. Met een leuk berichtje erin, dus niet automatisch gegenereerd.


Naja als ik het verhaal begrijp kan je gewoon je bericht aanpassen ^^
 

Antonn

New member
Braam (link):
Gewoon van;

"Offtopic nummer xx
De TS moet het bericht nog aanpassen"


Standaard bericht erin en de TS kan topic nog wat pimpen. Wel leuk als je berichtje in offtopic post en je blijkt nieuwe hebben aangemaakt, een bericht in offtopic posten is dan net als meedoen aan de loterij
xd.png
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Helemaal mee eens, moet auto gemaakt worden als degene een laatste post doet, topic aanmaken auteur: laatste post
bericht: TS is er meer bezig!
 

Antonn

New member
Fanhabbo (link):
Helemaal mee eens, moet auto gemaakt worden als degene een laatste post doet, topic aanmaken auteur: laatste post
bericht: TS is er meer bezig!


Hoezo helaas?
 
Bovenaan