Automatische Berichten en Bieden

Wereldhotel

New member
Automatisch Bieden
Het leek mij wel handig een optie "Automatische Berichten"
Dat je voor veilingen kan instellen dat als iemand bied het systeem automatisch het overbod toevoegt. Dat je dan een Bedrag kan instellen [Bv. 5 punten en als iemand 4.90 punten bied, bied het systeem 5 punten maar als je dan word overgeboden bied het systeem niet meer]. (Moet knopje bij alle topics bijkomen in aanbiedingen)

Automatisch bericht op Tijd
Als dit komt dan alleen voor Offtopic, dan komt er geen spam.
Een bericht op een tijd dat je instelt (kun je voor een week instellen) [Bv. Maandag, 3:00: Ik fiets nu naar huis), Dinsdag, 5:00: Ik kom nu naar huis. Net musical gehad
smile.gif
] Je snapt wel wat ik bedoel. Dan moet er op een topic een nieuw knopje komen zodat je het op een topic kan instellen in offtopic fora.
 

Sjoerd

Active member
"[Bv. Maandag, 3:00: Ik fiets nu naar huis), Dinsdag, 5:00: Ik kom nu naar huis. Net musical gehad ] Je snapt wel wat ik bedoel. Dan moet er op een topic een nieuw knopje komen zodat je het op een topic kan instellen in offtopic fora."

Dat is alleen maar spam, dit is hyves niet
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
1e kan wel, maar is volgens mij al een keertje voorgesteld en afgekeurd. Misschien kan sjoerd zijn one2xs-class voor TradePlace wel aanpassen om ook een veiling-sniper te maken.
 

Lennard

Active member
Rik (link):
Misschien kan sjoerd zijn one2xs-class voor TradePlace wel aanpassen om ook een veiling-sniper te maken.
Dan zit je weer met het iedereen-op-één-IP verhaal.
emo.gif


Idee #1 vind ik wel goed, @ Rik: je weet zeker niet meer het topic waar het dan de vorige keer was voorgesteld?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):

Rik (link):
Misschien kan sjoerd zijn one2xs-class voor TradePlace wel aanpassen om ook een veiling-sniper te maken.
Dan zit je weer met het iedereen-op-één-IP verhaal.
emo.gif


Idee #1 vind ik wel goed, @ Rik: je weet zeker niet meer het topic waar het dan de vorige keer was voorgesteld?



Nope, zal het me wel ingebeeld hebben.
 

Sjoerd

Active member
Alemaalte (link):
Kan je niet doen dat die class van sjoerd het ip meestuurt?
En hoe wilt mijn script dat gaan doen als hij gewoon in een cronjob via het gewone inloggen inlogt en dan weer meer bied op de veiling.

Dat heeft trouwens minder nut als er meerdere zijn die het op 1 veiling gebruiken, dan bied degene die het meest ervoor overheeft gewoon iets meer dan de 1nahoogste?
emo.gif
 

Jurgen

Active member
Oh, excuus, ik zag in de topic titel Automatische berichten en bieden, ik heb dat met elkaar verward.
smile.gif
 
Bovenaan