Av Vs Producten pagina

Braam

New member
Ik las even de algemene voorwaarden door van One2xs.
Hier staat bij artikel 7;

Quote:
De gebruiker dient minimaal 30 dagen voor het verlopen van de de domeinnaam one2xs te informeren als de domeinnaam verlengd dient te worden.


Echter op de mijn producten pagina;

Quote:
Bij sommige domeinen staan geen opties. Dit omdat ze binnen 45 dagen verlopen, verlopen zijn of afgekeurd zijn.
Afgekeurde domeinen worden na ± 7 dagen uit het systeem verwijderd.
Let op: Domeinnamen moet je minimaal 45 dagen vantevoren verlengen, hosts en Minecraft-servers 3 dagen en VPSen 5 dagen.


Waarvan de 15 dagen verschil?

Bram
 
G

Guest

Guest
Ouch! Lennard recieved a badge for: Fail terms of service.



Klik om de spoiler te openen
misc-true-story-l.png
Nee echt, moet je dringend fixen en vermelden dat de AVs zijn aangepast
smile.gif

 

Lennard

Active member
Braam (link):
Ik las even de algemene voorwaarden door van One2xs.
Hier staat bij artikel 7;

Quote:
De gebruiker dient minimaal 30 dagen voor het verlopen van de de domeinnaam one2xs te informeren als de domeinnaam verlengd dient te worden.


Echter op de mijn producten pagina;

Quote:
Bij sommige domeinen staan geen opties. Dit omdat ze binnen 45 dagen verlopen, verlopen zijn of afgekeurd zijn.
Afgekeurde domeinen worden na ± 7 dagen uit het systeem verwijderd.
Let op: Domeinnamen moet je minimaal 45 dagen vantevoren verlengen, hosts en Minecraft-servers 3 dagen en VPSen 5 dagen.


Waarvan de 15 dagen verschil?

Bram

Gefeliciteerd, je bent de eerste ter wereld op mij na die de AV heeft gelezen.
emo.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):

Braam (link):
Ik las even de algemene voorwaarden door van One2xs.
Hier staat bij artikel 7;

Quote:
De gebruiker dient minimaal 30 dagen voor het verlopen van de de domeinnaam one2xs te informeren als de domeinnaam verlengd dient te worden.


Echter op de mijn producten pagina;

Quote:
Bij sommige domeinen staan geen opties. Dit omdat ze binnen 45 dagen verlopen, verlopen zijn of afgekeurd zijn.
Afgekeurde domeinen worden na ± 7 dagen uit het systeem verwijderd.
Let op: Domeinnamen moet je minimaal 45 dagen vantevoren verlengen, hosts en Minecraft-servers 3 dagen en VPSen 5 dagen.


Waarvan de 15 dagen verschil?
Ik heb ze ook al 3 tal keer gelezen. Als forum uitgelezen i begin ik forumregels of geschiedenis van o2xs door te lezen. De AV heb ik ook al wel eens paar keer gedaan. Maar welke klopt nu? 30 of 45?
Bram

Gefeliciteerd, je bent de eerste ter wereld op mij na die de AV heeft gelezen.
emo.gif




Ik heb het al zo vaak gelezen, als forum uitgelezen was. Maar welke klopt nu? 45 of 30? Laten we hopen op 30
xd.png


toevoeging op 22 februari 2012, 00:26:12:
Ow, dit is eigenlijk geen vraag maar een bug.
 

Lennard

Active member
45 klopt, maar als je te laat bent en pas bij 30 dagen erachter komt dat je domeinnaam verlengd moet worden dan kan dat ook nog wel.

De boel werkt heel ingewikkeld via allerlei cronjobs die allemaal een stukje opzegwerk doen (dankzij de oude opzegmethode van SIDN
pukey.gif
), waardoor ik niet zeker weet of ik die tijdslimiet zo kan aanpassen zonder dat er een boel domeinnamen onterecht verlengd/opgezegd worden.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
45 klopt, maar als je te laat bent en pas bij 30 dagen erachter komt dat je domeinnaam verlengd moet worden dan kan dat ook nog wel.

De boel werkt heel ingewikkeld via allerlei cronjobs die allemaal een stukje opzegwerk doen (dankzij de oude opzegmethode van SIDN
pukey.gif
), waardoor ik niet zeker weet of ik die tijdslimiet zo kan aanpassen zonder dat er een boel domeinnamen onterecht verlengd/opgezegd worden.


Bij Versio kan ik gewoon onbeperkt verlengen/opzeggen, ook 2 dagen van te voren dat t product verloopt.... weet niet hoe dat bij Liteserver geregeld is.
 

Lennard

Active member
Nu kan dat bij ons ook in principe tot 1 seconde voor het verlopen, maar het systeem stamt nog uit de tijd dat je bij .nl domeinnamen een maand vantevoren de domeinnaam moest opzeggen (dat moest van SIDN), en daarom is het opzegsysteem nu veel complexer dan nodig is waardoor ik dus niet eventjes de termijn kan aanpassen.
 

Mikeschippers

New member
Voor de rest klopt de algemene voorwaarden ook niet, staan enkele fouten in, maar hier heb ik Lennard al een paar maanden geleden van op de hoogte gesteld.
 
Bovenaan