(B)Rick hier!

Brick

Member
Hee hoi,

Ik ben Rick, twintig jaartjes jong en wat ik zo gauw spiek in het Profiel al sinds 2009 hier actief, was toentertijd zelf negen. Uiteraard om op links te klikken voor 'gratis' hosting en domein - weet je wel hoe veel snoep je nu van je zakgeld bij het kruidvat kon stelen kopen?!

"Studeer" Software Engineering in mijn hometown, Groningen - zie mezelf liever als donateur van de Stichting, dan dat we er veel aan hebben. (Kan grote vriend @Dylan over meepraten haha). Ben daarnaast werkzaam bij een groter budget webhostingbedrijf, waar jullie met een beetje geluk na de overname door Danny naartoe zijn gevlucht ;-)
Hiernaast ook nog eens ondernemer in de mooie niche markt van de IP-adres-verhuur/-registratie/ IP/BGP netwerkbeheer en aanbehorende consultancy.

Met een aantal van jullie gelukkig nog goed contact gehouden, wanneer Wouter dan met het mooie plan komt om one2xs nieuw leven in te blazen dan kunnen we natuurlijk niet anders dan meedoen. Blij te zien dat er velen volgen!

Schrijf nog maar weinig code, dus kom niet aanzetten met ingewikkelde lappen programmatuur - maar altijd in voor een leuk gesprek over vanalles onder het genot van een pilsje (wanneer een meet, Wouter?).

Pretty much mijn her-introductie. Who's next?

Groet,
Rick
 

Dylan

<script>
Achja, hoe moet het anders he. Halfjaar studievertraging zit ik nou ook weer niet op te wachten.
 
Bovenaan