Back-up

Murbza

New member
Mijn hosting (myempire.one2xs.com) was wat voeger verlopen dan ik had gedacht, en nu kan ik niet meer aan de data die nog op die hosting stond...
Kan ik op 1 of andere manier nog een back-up van de database en de FTP krijgen?
 

Lennard

Active member
Hij verloopt pas 3 december hoor.
Hij was gesuspend, alleen weet ik niet waarom. Als het goed is doet hij het weer nu!
 

Murbza

New member
Quote:
Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.


omg sinds wanneer gebruikt mijn site zoveel dataverkeer? xD

EDIT: En waarom kan ik dan ook niet meer bij de DirectAdmin?
 

Jesse

New member
Murbza (link):

Quote:
Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.


omg sinds wanneer gebruikt mijn site zoveel dataverkeer? xD

EDIT: En waarom kan ik dan ook niet meer bij de DirectAdmin?


Vreemd, ik kan afentoe ook niet meteen keer naar de url van directadmin komen.
Dan moet ik eerst naar het domein surfen (als deze is geladen), dan kan ik er pas :2222 achter zetten zodat ik naar DirectAdmin ga.
 

Lennard

Active member
Er stonden / staan 15 virussen op je webhost waardoor one2xs.com ook als gevaarlijke website werd aangemerkt door sommige virusscanners, je kunt een ticket aanmaken.
 

Hammo

New member
klopt had ik gistenren dat de virus scanner verbinding onderbrak ik heb avast antivirus pro
 

Murbza

New member
Lennard (link):
Er stonden / staan 15 virussen op je webhost waardoor one2xs.com ook als gevaarlijke website werd aangemerkt door sommige virusscanners, je kunt een ticket aanmaken.

één woord: Bullshit

Kan ik een back-up krijgen van mn webhosting) of wat er van over blijft) voor alles verloren gaat omdat die vervalt?
Was zoiso al niet echt van plan die hosting te verlengenomdat die toch veel te sloom is...
 
Bovenaan