backup terug gezet?

Marvinn

Active member
Er is weer een oude backup terug gezet zo tezien?

Een aantal websites zijn weer terug gebracht naar een paar dagen geleden. (Een oude backup dus)

Mij website was zaterdag geblokt nu weer www.habbotjes.be.

www.michael.s2.one2xs.com heeft ook een oude backup gehad? Hoop niet dat het zo blijft
yummie.gif


edit: titel aangepast, deze was niet duidelijk
 

Habbof

New member
Whaha op me computer staat nog een backup van gister, maar ik neem aan dat je die niet zomaar mag terug zetten omdt one2xs een backup terug zette
 

Marvinn

Active member
Ik heb geen backup en ik heb aardig veel gedaan gister als dat allemaal weg is mag ik weer bijna 6 uur gaan werken aan een script
sadley.gif
 

Luukvdo

New member
Server 2 was vannacht uitgevallen dus heeft de hoster een backup van gisteren teruggezet op een andere server
 

Janm

Active member
Heel me wordpress is weg nu, heb het gister helemaal geinstalleerd en een thema gemaakt -.-
 

Marvinn

Active member
Luukvdo (link):
Server 2 was vannacht uitgevallen dus heeft de hoster een backup van gisteren teruggezet op een andere server


Maar nu moet ik al me script werk van ongeveer 1 dag. Weer opnieuw doen
sadley.gif


Me website is ook nog eens geblokt. Omdat hij gister ook geblokt was... (Rond 1 uur was hij weer unblokt)

Dus moet nu wachten tot Ruben er is
sadley.gif


Hoop niet dat deze dag nog erger wordt!
bloos.gif
 

Luukvdo

New member
Wij en de hoster kunnen er niks aan doen dat je script werk weg is, er word helaas maar 1 backup per dag gemaakt
 

Marvinn

Active member
Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is ik vind het gewoon jammer.

*En dom dat ik geen backup heb gemaakt*
 

Alexnder

Active member
Nickjexx (link):
Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is ik vind het gewoon jammer.

*En dom dat ik geen backup heb gemaakt*


alsje al een backup hadt gemaakt had het nog geen verschil gemaakt
aangezien de hoster een backup heeft terug gezet zou jou backup dan ook weg wezen
 

Marvinn

Active member
Alexnder (link):

Nickjexx (link):
Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is ik vind het gewoon jammer.

*En dom dat ik geen backup heb gemaakt*


alsje al een backup hadt gemaakt had het nog geen verschil gemaakt
aangezien de hoster een backup heeft terug gezet zou jou backup dan ook weg wezen



Als je hem op je pc hebt opgeslagen niet.
 

Habbof

New member
Lol nu is me site gedeactiveerd, 1 seconde geleden deed hij het nog.

Reden:

Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.

Dit kan niet! Heb maar 2 tot 5 bezoekers per dag!
1zpnls4.png



Ik vind dit niet meer normaal!

Mijn :2222 geeft niks verdachts aan:
mhbmvt.png
 

Alexnder

Active member
Habbof (link):
Lol nu is me site gedeactiveerd, 1 seconde geleden deed hij het nog.

Reden:

Deze gebruiker is gedeactiveerd. Waarschijnlijk heeft hij / zij de toegestane hoeveelheid dataverkeer voor deze maand opgebruikt. Als dat het geval is dan zal de website aan het begin van de volgende maand weer bereikbaar zijn.

Dit kan niet! Heb maar 2 tot 5 bezoekers per dag!
1zpnls4.png



Ik vind dit niet meer normaal!

Mijn :2222 geeft niks verdachts aan:
mhbmvt.png



Daar moet je evven een tikect voor maken wij kunnen hier ook niks mee
 

Sjoerd

Active member
Het lijkt toch wel een oudere backup.. @Relisten: DNS Settings zijn verneukt en bestanden van een week terug ofzo neer gezet, geen recente backup gemaakt..
 

Christum

Member
ik heb het zelde probleem als hierboven grr. ik heb op me site zo 7 paginas aangepast allemaaal bij elkaar zo 8 uur werk en alles voor niets grr.....

ik weet dat ik voortaan van elke actie een backup maken lokaal overigens miss heb ik die zelfs met adobe dreamweaver maakt lokaal backup CS5 teminste
smile.gif


Hoop dat het er nog is maar toch is dit wel erg klote
confused.gif


// Edit: ik heb geluk gehad, me adobe heeft nog een recent geopende backup dus alles wat ik heb veranderd kan ik GELUKKIG zo over schrijven
smile.gif
 

Marvinn

Active member
Sjoerd (link):
Het lijkt toch wel een oudere backup.. @Relisten: DNS Settings zijn verneukt en bestanden van een week terug ofzo neer gezet, geen recente backup gemaakt..


Ik vind het ook erg vervelend
sadley.gif
 

Marvinn

Active member
Nee kan niet.

Want mij website was geblokt en ging gister om 13:00 online.

En hijs nu weer geblokt door de backup.

Dus zowiezo voor 1 uur
wink.gif
 
Bovenaan