Backup

Remcoboy

New member
Hallo,

Soms als ik een backup maak, knalt de ftp er voor een aantal minuten uit. Ook kom ik de site niet op.
Bij iemand anders werken deze dan wel.
 

Luukvdo

New member
En de vraag is?
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Dan kan je beter een backup maken voordat je gaat slapen, en deze de volgende dag downloaden?
 

Lennard

Active member
Lijkt me meer een probleempje met je internet?

Kun je het eens in een andere FTP client proberen?
 

Remcoboy

New member
Lennard (link):
Lijkt me meer een probleempje met je internet?

Kun je het eens in een andere FTP client proberen?


Filezilla is het, en iemand anders in mijn host heeft dit ook.
 

Arjan

Member
Ik heb hetzelfde probleem,

Bij het downloaden van veel bestanden houd mn internetverbinding er na zn 600 bestanden mee op.

Na een paar minuten doet de verbinding het weer om zon 300 bestanden later er weer uit te vallen.

Ook ik gebruik FileZilla, heb nog geen andere geprobeerd.

Edit: Dit probleem is bij alle servers.
 

Remcoboy

New member
Arjan (link):
Ik heb hetzelfde probleem,

Bij het downloaden van veel bestanden houd mn internetverbinding er na zn 600 bestanden mee op.

Na een paar minuten doet de verbinding het weer om zon 300 bestanden later er weer uit te vallen.

Ook ik gebruik FileZilla, heb nog geen andere geprobeerd.

Edit: Dit probleem is bij alle servers.


Hier ook, alleen gaat hij niet verder maar blokt hij me. De site kom ik dan ook niet op.

@lennard weet de melding niet
 

Arjan

Member
Het zal wel aan mn internetverbinding liggen aangezien ik dit probleem niet alleen bij sites die gehost zijn bij o2x heb maar ook bij andere sites.
 

Arjan

Member
Bij mij hele internetverbinding.
Heeft dus verder niks met o2x te maken, maar als iemand oplossing heeft hoor ik het graag.
 

Lennard

Active member
Probeer eens de active-mode in de ftp client ipv de passive, en als dat niet lukt: probeer eens een andere client.

Mode aanpassen doe je zo:
dat servertje boven "Host:" aanklikken, die niet dat pijltje -> klik op je website -> operdrachtsinstellingen
of:
bewerken -> instellingen -> ftp (onder Verbinding)
 

Arjan

Member
Passive mode haalt niks uit.
Weer na 695 bestanden valt de verbinding eruit voor 2 minuten.

Andere client zal ik nog even gaan proberen maar zal denk ik weinig helpen, ftp is immers ftp.
 

Ordian

New member
Ik denk dat je router/netwerkkaart de verbindingen niet aankan. Als ik torrents ga downloaden met meer dan 500 connecties vliegt me router eruit en moet ik hem helemaal opnieuw instellen en vaker wil hij het dan nog niet doen
sadley.gif

Laatst heb ik het probleem als TS3 blijft hangen dat mijn internet verbinding(Alleen op PC) eruit vliegt =[

Met hoeveel bestanden upload je tegelijk? Standaard is: 2
 
Bovenaan