banner advertentie

Jorzwa

New member
als ik die banner advertentie op mijn site zet om de hoeveel uur kunnen mensen opnieuw klikken voor punten?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Elke 28 dagen kunnen ze geloof ik weer opnieuw klikken, net als bij de kliklinks. Maar dat weet ik niet 100% zeker.
 

Jorzwa

New member
oke mag ik die link in mijn crimegame bouwen dat ze bel credits krijgen als ze klikken?
 

Jurgen

Active member
Het is volgens mij meer de bedoeling dat mensen uit zichzelf klikken.
biggrin.gif

De adverteerders adverteren zodat ze bekender worden en meer bezoekers krijgen. Het is natuurlijker leuker als er geklikt wordt wanneer iemand geïnteresseerd is.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jorzwa (link):
oke mag ik die link in mijn crimegame bouwen dat ze bel credits krijgen als ze klikken?
nee, je mag bezoekers niet belonen om te klikken.
 

Lennard

Active member
Rik (link):
Elke 28 dagen kunnen ze geloof ik weer opnieuw klikken, net als bij de kliklinks. Maar dat weet ik niet 100% zeker.
Klopt.
smile.gif
 

Mikeschippers

New member
Jorzwa (link):
oke mag ik mag er wel bij zetten klik even om mij te helpen ofzo?


Ja, want dan hebben de bezoekers zelf de keuze om te klikken en krijgen ze er niet voor beloond.
 

Jorzwa

New member
bedankt ben alle klikmissies nu in 1pagina aan het maken en die ga ik publiceren via msn
thumbsup.gif
 

Mikeschippers

New member
Hahah, als er nu advertenties verlopen, dan worden ze ook meteen van die lijst gewist.

En bedankt voor het compliment
smile.gif
 

Mikeschippers

New member
Jorzwa (link):
en dan doen zij het voor mij of krijg ik dan een uitgebrijde link?


Ruben -die de tickets beantwoord- weet meer hiervan, ik weet niets van de CSS, wel weet ik dat het script met de CSS van one2xs is gelinkt.
 

Mikeschippers

New member
Luukvdo (link):
Je kunt beter een topic in Webwereld maken


Kan ook
emo.gif

Maar, weten ze het op one2xs of dat wel kan? Daarom stuurde ik hem door naar het ticketsysteem.
 
Bovenaan