Banneradvertenties

Lennard

Active member
Dat betalen per view spreekt me wel aan, maar ik heb geen idee of er vanuit de adverteerderskant behoefte aan is.
Het is een hoop werk om het in te bouwen, en als het niet gebruikt wordt dan zou dat zonde zijn.

t Is wel een mooie adverteermogelijkheid, en het zal ook zeker wel rendabel worden, maar ik wil dan eerst een behoorlijke zekerheid hebben dat het ook echt gebruikt gaat worden.
 

Boude

New member
nouw ik weet het zeker ik ga het gebruiken
wink.gif
 

Robbert

New member
nah,
als we ene persoon Marijnnn met zoveel x aantal bezoekers heeft die gemiddelt 0.1 seconde op je site blijven, dan verdien je super veel zonder iets te doen....
 

Lennard

Active member
Nja, klik-advertenties worden al vrijwel niet gebruikt, en view-advertenties zijn nóg slechter te beoordelen qua kwaliteit van het verkeer (de proxies en bots en iframes eruit filteren), dus ik vraag me af of het interessant is.

We hebben one2xs opgezet met het doel ons volledig te oriënteren op de doe-advertenties, en voor de enkele adverteerder die liever met de oude weg adverteert hebben we dan nog de klik-advertenties.
 

Robbert

New member
ik eigelijk ook,

als ik ergens zou adverteren zou ik betalen per klik, en niet per view.
je banner kan wel 10.000 keer getoond worden maar 10 keer op geklikt...
 

Joeri

Active member
Mischien een testadverteerer dat de eerste die een goede doe advertentie heeft(waar veel punten mee te krijgen zijn) Mag als hij/zij wil uittesten en reactie geven
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk wel dat er meer vraag naar is dan een kliklink,
een kliklink is namelijk 12*50px ? en een banner 60*468... xD
 

Joeri

Active member
Geef mij dan maar is een betaaldemails (staande) banner
En het valt wel meer op als het met een banner is hoor
Mischien zijn er adverteerders die het interesant vinden

wij meer punten
len en ruben meer geld
Adverteerders meer reclame
 

Sebas

Active member
Dan heb je dat ze er alleen naar kijken en dan heb je niet dat je elke unieke persoon betaald. En daarom willen mensen denk ik niet.

Omdat je ook bedtaald voor mensen die er gewoon overheen kijken.
 
Bovenaan