(be)SPAARtember, laat ze maar komen!!

O

One2xs

Guest
Sorry voor de domme naam en slogan, maar het gaat om het idee, en het idee is zeker weten goed!
pompom.gif

Omdat de scholen weer begonnen zijn, maar vooral ook gewoon omdat het kan, hebben we een flink aantal leuke acties voor jullie deze maand.
smile.gif


Om het niet teveel te verpesten en om het een beetje spannend te houden, maken we de acties pas 1 of 2 dagen voordat ze beginnen bekend, en bij sommige acties pas op het moment dat ze beginnen.
redface.gif
Zorg er dus voor dat je de hele maand regelmatig op one2xs te vinden bent, want anders zou je zomaar een leuke actie kunnen missen!

Maargoed, nu eerst actie nummer één.

Deze eerste actie duurt de hele maand! Het is namelijk een referral-actie. Dat houdt in dat jij zoveel mogelijk mensen naar one2xs moet lokken. Het maakt niet uit hóe je het doet, áls je het maar doet (maar natuurlijk wel op een normale en eerlijke manier
wink.gif
).
Je hebt hiervoor een maand de tijd, en om het wat makkelijker te maken hebben we de standaard-eis dat een referral minimaal 1 punt moet verdienen, vervangen door de eis dat hij minimaal 0,1 punt moet verdienen (maar wel echt zélf verdienen, dus door advertenties te doen of punten te kopen, en niet door te handelen enzo).

Maar de grote vraag van vandaag: wat win je ermee?
Wel, dat is vrij simpel. Ik wilde eerst een host + domeinnaam verloten, maar omdat de kans groot is dat je alles al hebt wat je hartje begeert, heb ik besloten om gewoon punten te verloten. Punten waarmee je vervolgens helemaal zelf bepaalt wat je ermee doet. Je kunt er een domeinnaam van kopen, je kunt ze op het forum inwisselen voor PayPal en er een zonvakant... ehm.. treinticket naar Scheveningen van kopen, of je doet er gewoon helemaal niks mee en spaart lekker voor de dag dat je ze écht nodig hebt. Jouw punten, jouw keuze.
thumbsup.gif
Maar dan moet je ze wel eerst verdienen!

Hoe je dat doet? Het is heel simpel. Je stuurt mensen naar http://www.one2xs.com?ref=jouwgebruikersnaam en je zorgt ervoor dat ze zich aanmelden! Vervolgens help je ze even en zorg je ervoor dat hij of zij die 0,1 punt binnenharkt.

Oja, het ging erover wat je kon winnen.
Wel, de prijzen zijn als volgt:

Eerste prijs: 10 punten
redface.gif

Tweede prijs: 7,5 punten
kwijl.gif

Derde prijs: 5 punten
shiny.gif



De tussenstand vind je HIERRR!

Oh, en per gebruiker die een hele punt verdient, krijg jij ook nog eens 0,5 punt!

Oh, en om dan alvast wat van de volgende actie te verklappen: hij begint zondag. Zorg dat je klaar zit! En verzamel alvast wat punten.
wink.gif


pompom.gif


Kleine lettertjes die vandaag voor het gemak grote letters zijn:
Valsspelen is niet toegestaan; zelf meerdere accounts aanmaken mag dus niet. Aan het einde van de actie worden de referrals van de winnaars gecontroleerd; eventuele aanmeldingen die in strijd zijn met de Algemene Voorwaarden (zoals bijvoorbeeld dubbelaccounts) worden niet meegeteld (ook als jij er niets aan kon doen, helaas). Wees dus niet te snel blij als je op #1 staat.
wink.gif

De normale verdien-eis van 1 punt geldt nog wel gewoon voor de referral-bonus. Je krijgt dus pas de 0,5 bonuspunten als iemand zich via jou aanmeldt en 1 punt verdient.
Indien one2xs dit nodig acht kan de actie vroegtijdig worden stopgezet.
Bij een gelijke tussenstand (bijv. 2 mensen met evenveel referrals) worden de prijzen gedeeld.
Leden die verbannen zijn op het moment van het aflopen van de actie verliezen hun recht op de prijs.
 

Lennard

Active member
Haha, het is ook niet snel goed he.
emo.gif



toevoeging op 1 september 2012, 00:03:28:

Bjarnootjuh (link):
Er kwamen toch kortingen
sadley.gif

Dat zei jij, ik heb volgens mij niks over kortingen gezegd.
biggrin.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Op mijn neef na zit iedereen die ik ken al op o2x, iig die willen, ik lok er wel een paar.


toevoeging op 1 september 2012, 00:04:18:

Lennard (link):
Haha, het is ook niet snel goed he.
emo.gif



toevoeging op 1 september 2012, 00:03:28:

Bjarnootjuh (link):
Er kwamen toch kortingen
sadley.gif

Dat zei jij, ik heb volgens mij niks over kortingen gezegd.
biggrin.gif




Dan haal ik bij MDR zelf een .eu
cry.gif
 

Guillamos

New member
Ik had gratis punten voor alle bazen verwacht
sadley.gif


Maar goed, er zal vast wel iemand blij worden gemaakt
pompom.gif

Smileygebruik in de OP is trouwens overdreven en licht intimiderend.
 

Jvdw

New member
nice, soort competitie haha
yummie.gif



toevoeging op 1 september 2012, 01:51:02:

Azdinnn (link):
Maar goed ik doe mee met deze actie
biggrin.gif


Let the games begin
biggrin.gif
emo.gif


20082764.jpg
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Leuke actie
smile.gif


Nu eff bedenken of ik nog mensen ken die geen O2xs hebben maar het misschien wel zouden kunnen gebruiken
emo.gif
 

Jesse

New member
Held, alleen ik doe dit keer niet mee aan de referral actie
cry.gif

Volgens mij heb ik al zoveel mensen over One2xs verteld, dat het een beetje onmogelijk wordt om nog meer mensen hier naar toe te lokken
cry.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Leuke actie voor de nog wat nieuwere leden, die hebben nog niet al hun vrienden en vage kennissen op one2xs zitten. Zo hebben hun een leuke uitdaging om wat extras te verdienen
smile.gif
 
Bovenaan