bericht uitgebreid bewerken update

Robinkoch

Eindbaas
Soms wil ik mijn bericht aanpassen omdat er foutjes instaan en ik iets in een quote wil zetten,
Dan druk ik op het pennetje boven mijn bericht om het aantepassen.
dan komt op de plaats ban mijn bericht een edit venster om het bericht te bewerken en dan ga je bijvoorbeeld je bericht bewerken maar dan kom je erachter dat je ook ubb codes wilt toevoegeng aan je bericht.
Je klikt dan op bewerk het bericht uitgebreid om een paar of een ubb code toetevoegen
maar dan is je hele bericht weg wat je net bewerkt hebt

en dat vind ik erg irritant
( ik heb het even beter uitgelegt )
 
G

Guest

Guest
Livonias (link):
snap het idee niet eens


Ik dus ook niet,

Ik vermoed dat hij wil dat de tekst word doorgestuurd als hij op uitgebreid bewerken klikt...?
 

Antonn

New member
Je doet he levensverhaal en zegt wat je irritant vind. Ik zie hier nergens een nieuw idee ofzo inzitten? Wat wil je juist dat er komt?
 
X

Xthibo

Guest
Hij wil gewoon dat als je je bericht in de niet uitgebreide modus edit, en dan toch in de uitgebreide modus je bericht wilt updaten, dat dat kan.
 
X

Xthibo

Guest
Antonn (link):
Dat ze de niet-uitgebreide modus ns gewoon ook uitgebreid maken met smileys en UBB.


wat?
 

Xthibo

Member
Hij klikt op *bewerk bericht*

Dan is er load scherm en bewerk je het bericht ter plaatse *dus waar je topicpost staat*
als hij daar iets invult. en daarachter op Bewerk Bericht Uitgebreid, *staat onder bewerken*

Dan verwijnt het aanpassings tekst dat hij ingevult heeft, dus zijn idee is,

ookal klik je op bericht uitgebreid, blijf je bericht de tekst behouden waar je eerder mee bezig was
 
Bovenaan