Bestanden staan niet voor niets op je VPS

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Als je een VPS koopt dan is daar een besturingssysteem opgezet.
De bestanden die al op je VPS staan, horen hoogstwaarschijnlijk bij dat besturingssysteem, en staan er dus niet voor de lol op.

Blijf dus ook alsjeblieft van die bestanden af en laat ze gewoon staan. We hebben regelmatig mensen die doodleuk wat bestanden verwijderen en dan vol verbazing een ticket openen over het feit dat hun VPS niet meer werkt. Dat komt dus daardoor.

Laat die bestanden dus gewoon lekker staan, dat voorkomt een hoop ellende, want we krijgen je VPS gewoon niet binnen een dag geherinstalleerd, en die extra tijd gaat allemaal van je maand af. Zonde dus.

Groet,
one2xs
 

Henkkoekje

New member
okey is goed
thumbsup.gif
 

Wiitse

New member
Dit is wel erg logisch. Een vps werkt volgens mij gewoon hetzelfde als je eigen pc en daarbij doe je het toch ook niet? Hoe dom noobs tegenwoordig wel niet kunnen zijn.
 

Therichg

New member
Wrijf het er maar in.....
biggrin.gif


er zat een cd in waar cytrix op stond, ik wist niet wat het was dus ik installeerde het, verwijderde het toen en nu kan ik al 4 dage niet op mijn vps, terwijl ik voor niets betaal.
 

Lennard

Active member
Tot nu toe zijn het 2 dagen, geen 4. Je moet snappen dat wij niet a la minute je VPS kunnen herinstalleren, en dat voor niets betalen kunnen wij dan dus ook niets aan doen.
Als jij een auto huurt voor een maand en je haalt de motor er uit dan kan de garage dat ook echt niet helpen...
 

Therichg

New member
Lol goed voorbeeld van die auto
biggrin.gif


maar hoelang zou ik nog moeten wachten denk je?

OFFTOPIC: Check je ticket ook ff ivm paypal, heb fototje bijgestuurd
 

Jurre

New member
Best lochies, ach ja, je moet het gewoon goed beveiligen. Heb ik ook gedaan, mensen kunnen bij mij free vps niks veranderen en al doen ze format c dan wordt bij eht opstarten er een iso teruggezet
hypocrite.gif
 

Digital

New member
Lennard (link):
Tot nu toe zijn het 2 dagen, geen 4. Je moet snappen dat wij niet a la minute je VPS kunnen herinstalleren, en dat voor niets betalen kunnen wij dan dus ook niets aan doen.
Als jij een auto huurt voor een maand en je haalt de motor er uit dan kan de garage dat ook echt niet helpen...

biggrin.gif
Vind ik wel leuk gevonden! Respect
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Mybot (link):
Lol, Delete de system32 maar niet, Dat is namelijk het besturingsysteem Btw,

Je moet niks deleten wat er op staat?
emo.gif
 
Bovenaan