Betaalde tutorials

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenner

Active member
Hallo,

Zou het niet leuk zijn als er betaalde tutorials komen? Voor een klein bedrag de tutorial kunnen downloaden.

Zou ik zelf wel zien zitten.
 

Skytop

New member
En, wat is het nut hiervan terwijl ik ook gewoon het topic kan lezen?
bye.gif


In een woord: Nee
 

Tgrm

New member
Jenner (link):
Hallo,

Zou het niet leuk zijn als er betaalde tutorials komen? Voor een klein bedrag de tutorial kunnen downloaden.

Zou ik zelf wel zien zitten.


Dit kun je zelf gewoon bij aanbiedingen doen hoor
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jenner (link):
Hallo,

Zou het niet leuk zijn als er betaalde tutorials komen? Voor een klein bedrag de tutorial kunnen downloaden.

Zou ik zelf wel zien zitten.
Ja, en dan heb je van die mafkezen die de tutorial ook downloaden en die het aan anderen doorgeven via msn en dan betalen de eerste 5 gebruikers netjes en de rest van one2xs heeft de tutorial op de een of andere manier gratis gekregen. Geen goed plan dus.
 

Skytop

New member
Marjolein (link):

Jenner (link):
Hallo,

Zou het niet leuk zijn als er betaalde tutorials komen? Voor een klein bedrag de tutorial kunnen downloaden.

Zou ik zelf wel zien zitten.
Ja, en dan heb je van die mafkezen die de tutorial ook downloaden en die het aan anderen doorgeven via msn en dan betalen de eerste 5 gebruikers netjes en de rest van one2xs heeft de tutorial op de een of andere manier gratis gekregen. Geen goed plan dus.



En trouwens wat is het nut van die betaalde tutorials,
Ik steek toch ook geen 1-2 uur werk in mijn tutorial alleen voor geld,
Ik schrijf ze voor de lol en de bedankjes die je krijgt
smile.gif
.
 

Freestyle

New member
Je schrijft een tutorial. Omdat je andere wilt helpen. En omdat je goed in een onder werp bent. Waar je over wilt schrijven. En voor de bedankjes wat skytop zij.

Tutorials moet je niet voor het geld oid schrijven!
 

Teenage

New member
Kijk maar in spoiler
smile.gif




Klik om de spoiler te openen (Antwoord)
[COLOR= green]Goed[/COLOR]
[COLOR= red]Slecht[/COLOR]

Bad idea!
 

Skytop

New member
Teenage (link):
Kijk maar in spoiler
smile.gif




Klik om de spoiler te openen (Antwoord)

[COLOR= green]Goed[/COLOR]
[COLOR= red]Slecht[/COLOR]

Bad idea!



Beste spoiler van 2011
schater.gif
.
 

Skytop

New member
Kerem (link):
Tuts zijn toch om gratis mensen dingen te leren of heb ik het mis?


Ja, tuts zijn gratis om gewoon te lezen,
Wat jij bedoelt zijn denk ik E-Books
wink.gif
die moet je kopen.
 

Wiitse

New member
Ik ben het volledig met de reacties eens. Mensen kunnen trouwens ook een slechte tut plaatsen dan. Je kunt van te voren niet weten hoe goed hij is en of je er wat aan hebt.
 

Wdbs

Active member
Er komen dan ook weer illegale downloads en dan gaan de makers klagen. En hebben de mods nog meer werk.
 

Tgrm

New member
Wiitse (link):
Wat hebben betaalde tutorials met illegale downloads te maken? Dat is iets heel anders...
emo.gif



Hij bedoeld dat als iemand dan een tutorial koopt dat die persoon het dan op internet kan zetten zondder toestemming en dat andere mensen het dan kunnen zien/downloaden.
smile.gif
 

Freestyle

New member
Tgrm (link):

Wiitse (link):
Wat hebben betaalde tutorials met illegale downloads te maken? Dat is iets heel anders...
emo.gif



Hij bedoeld dat als iemand dan een tutorial koopt dat die persoon het dan op internet kan zetten zondder toestemming en dat andere mensen het dan kunnen zien/downloaden.
smile.gif




Wat een hypocrieten hier zeg. Jullie gebruiken als argument dat mensen de tutorial kunnen stelen en illegaal kunnen vrij geven. Maar dat doen jullie niet bij scripts en layouts etc,

De kans is even groot dat ie word gestolen hoor!
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Freestyle, maar het verschil is dat scripts en layouts door de gebruikers zelf worden aangeboden en wat de TS bedoeld is dat one2xs deze tutorials ter download aanbied tegen punten.
 

Jesse

New member
Er bestaan ook kopieer beveiligingen, dan kun je alleen nog maar printscreens nemen.
Op zich is het wel een goed idee, omdat er waarschijnlijk tutorials komen van hogere kwaliteit. Ik denk dat je dit alleen heel moeilijk kunt invoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan