Bezoekers kunnen niet op de site

Christum

Member
Ik heb vandaag een host gekocht van iemand op het forum alleen nu blijkt dat er een aantal personen niet op de site kunnen komen wat is het probleem hier van?

want in zelf kom er nog wel gewoon in en bij onze buren is het ook mogelijk, wat kan het probleem hiervan zijn alvast bedankt!
 

Therichg

New member
het probleem zit hem in de internetverbinding van die buren, geef je site link eens?
dan kan ik kijken of het probleem bij jou of bij die bezoekers zit.
 

Christum

Member
hier is de site: http://menpowers.s2.one2xs.com/
Ze moeten wel inloggen zodra je op de site komt maar ik heb net gehoord dat er al weer een aantal op kunnen dus dat scheeld al wel wat
smile.gif
 

Luukvdo

New member
Ik zie zon inlog popup ding dus hier werkt ie gewoon.
Maar krijgen die mensen een foutmelding dat de site niet geladen kan worden of dat het wachtwoord fout is bij dat inlog popup ding?
 

Christum

Member
Dat de webpagina niet kan worden weergeven
confused.gif


Maar dan heb ik nog een vraag, ik heb deze host gekocht van iemand op het forum, en nu heet hij menpowers, kan ik de naam laten veranderen zoja hoe en kost dit punten?
 

Vpsje

New member
De site doet het gewoon.
@Lasertools: Dat kan volgensmij niet. Maar zover ik heb begrepen was je van plan eerst deze host van mij over te nemen en daarna een domein aan te schaffen? Die kan je aan je host koppelen.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lasertools (link):
Dat de webpagina niet kan worden weergeven
confused.gif


Maar dan heb ik nog een vraag, ik heb deze host gekocht van iemand op het forum, en nu heet hij menpowers, kan ik de naam laten veranderen zoja hoe en kost dit punten?
Je subdomein naam kan je zelf kosteloos veranderen via je DA van je host.
Alleen de inlognaam niet.
 

Therichg

New member
Dat inlog-scherm is het probleem, hier werkt hij ook, maar ik herinner mij een website die mijn oom eens had gemaakt voor zijn huwelijk, daar moest je ook inloggen en dat gaf bij sommige browsers problemen, het ligt zuiver aan de browser denk ik, javascript aan/uit, cookies, enzv.

vraag eens aan die bezoekers of ze andere browser proberen(in google chrome werkt het wel gewoon goed bij mij, maar in IE niet.)
 

Christum

Member
Marjolein (link):

Lasertools (link):
Dat de webpagina niet kan worden weergeven
confused.gif


Maar dan heb ik nog een vraag, ik heb deze host gekocht van iemand op het forum, en nu heet hij menpowers, kan ik de naam laten veranderen zoja hoe en kost dit punten?
Je subdomein naam kan je zelf kosteloos veranderen via je DA van je host.
Alleen de inlognaam niet.



ja ik zou graag willen dat de inlog naam veranderd wordt, dat is voor mij gemakkelijker.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lasertools (link):
ja ik zou graag willen dat de inlog naam veranderd wordt, dat is voor mij gemakkelijker.
dan moet je even een ticket aanmaken, ik weet niet of dat mogelijk is.
 

Christum

Member
Marjolein (link):

Lasertools (link):
ja ik zou graag willen dat de inlog naam veranderd wordt, dat is voor mij gemakkelijker.
dan moet je even een ticket aanmaken, ik weet niet of dat mogelijk is.



Okee ik zal het doen
smile.gif
thnx
 
Bovenaan