Bieder is verbannen

Wiitse

New member
Dit is niet echt een bug, maar een fout in het systeem.
yummie.gif
Ik heb een paypal veiling, en ik keek even naar het profiel van de hoogste bieder. Toen zag ik dat hij verbannen is. Waarschijnlijk gaat hij de veiling ook nog winnen, dus dan is de winnaar een verbannen lid. Kan het niet beter zo zijn dat, als leden verbannen worden de boden uit de open veilingen worden verwijderd? Ik weet niet hoe moeilijk dit is om te maken, want ik weet niet hoe de database eruit ziet hier op one2xs.
 

Freestyle

New member
Sjoerd (link):
Maar wat als hij voor het eind van de veiling weer een unban heeft dan?

Dan zet je in de regels tot in dat geval de verbannen persoon pech heeft. (Je word niet voor niets verbannen).
 

Reins

New member
Sjoerd (link):
Maar wat als hij voor het eind van de veiling weer een unban heeft dan?

Dan komt het bod weer in de lijst of als de veiling is afgelopen in de tijd dat hij verbannen is heeft ie pech.
 

Wiitse

New member
Mij lijkt het beste als het dan gewoon doorgestreept word en dat je hetzelfde bedrag gewoon kunt bieden. Bij een unban gaat die streep gewoon weg.

Volgens mij is dit trouwens meer een suggestie dan een bug...
 

Ralphh

Active member
Maar als de verbannen persoon de buy-now heeft geboden en iemand anders bied ook de buy-now en die verbannen persoon wordt geunbant, wie krijgt dan het product?
 

Wiitse

New member
Meestal duurt een veiling geen maand, en als je verbannen word is dat minimaal een maand. Volgens mij is het nog niet voorgekomen dat een ban onterecht was en binnen een paar dagen is opgeheven.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Raalphh (link):
Maar als de verbannen persoon de buy-now heeft geboden en iemand anders bied ook de buy-now en die verbannen persoon wordt geunbant, wie krijgt dan het product?
er kan maar 1 iemand de buy now bieden, als dat geboden is stopt de veiling automatisch. Mij lijkt het me beter dat als de buynow geboden is en diegene wordt verbannen dat je een reportje geeft, we halen het bod dan weg en kan er verder geboden worden. Ik denk niet dat we er zon peospas van moeten maken, zo vaak gebeurd het nou ook weer niet dat dit dagelijks voorkomt
smile.gif
 
Bovenaan