Bijverdienen in je vakantie? Beheer one2xs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

One2xs

Guest
Beste leden,

Omdat Ruben en Lennard in de zomervakantie minimaal één week tegelijk op vakantie zijn, zoeken we iemand die in die periode op one2xs wil passen.
De persoon die one2xs vorig jaar heeft beheerd woont in Amsterdam op kamers, dus dat gaat m ook niet worden.
De overige moderators zijn dan waarschijnlijk ook op vakantie, dus dat lukt ook niet , en daarom vroegen we ons af of jullie misschien op one2xs zouden willen passen.

Het neemt ongeveer 1 uur per dag in beslag, van dat uur ben je ongeveer 3 kwartier kwijt aan supportvragen en 1 kwartier aan dingen in DirectAdmin en MijnDomeinReseller regelen (domein aan een ander pakket koppelen, goedkeuren van verhuizingen, enz.; voornamelijk dingen die nog niet of niet goed automatisch gaan).
Er is heel veel geautomatiseerd, en we zijn nog bezig de laatste dingen ook te automatiseren, dus de kans is groot dat je minder dan 1 uur per dag kwijt bent.
Voorlopig gaat het dus om een periode van minimaal één week. We weten nog niet welke week, maar we willen eerst even peilen wie er op one2xs zou willen passen, we kunnen natuurlijk niet zomaar iedereen toelaten.

Omdat het een aardig grote verantwoordelijkheid is, staat er een beloning op tussen de 70 en 200 euro per week, dat hangt er vanaf hoeveel mensen we laten beheren. Daar staat natuurlijk wel tegenover dat we verwachten dat we one2xs weer in perfecte staat terugkrijgen.
Uiteraard krijg je een uitgebreid document met uitleg over het hele systeem. Je krijgt adminrechten met een paar beperkingen, dus je kunt wel gewoon alles zelf doen, op enkele financiële dingen na.

Jezelf opgeven kan hier: http://www.one2xs.com/vakantiebeheer

Omdat willen dat one2xs wordt beheerd door actieve leden, kun je maar inzenden tot overmorgen, donderdag dus.

Alvast bedankt voor de reacties.

one2xs
 

Luukvdo

New member
Nice, ik ga zeker iets inzenden
smile.gif
 

Joeri

Active member
Ik zou graag willen beheren maar we hebben de vakantie nog niet helemaal gepland..
Helaas.
 

Lennard

Active member
@ Shadowninja: Nee, zolang je het maar serieus neemt, leeftijd maakt niet uit.

@ Joeri: Dat maakt niet uit, je hoort het van ons als we je misschien kiezen, dan bespreken we later wel de data.
 

Miel

New member
Ook ik heb mijn opgegeven.
Lijkt me een mooie taak om eens uit te voeren.. Mensen zó helpen!
 

Venzio

New member
Leuk, ik heb 7 weken vakantie waar ik waarschijnlijk maximaal 1 week van weg ben.
Zou het erg leuk vinden om iets te beheren, en one2xs komaan wat een mooie site.
Als ik er dan eventueel nog een extra zakgeldje mee kan verdienen voor mijn hobby is dat altijd mee genomen toch?
 

Daf

New member
Leuk voor de mensen die wat willen bijverdienen, ik zou het in princiepe ook kunnen maar ik ben niet zeker dat ik genoeg af weet van het runnen van grotere websites. Succes aan alle kandidaten.
 

Jesse

New member
Op zich wel leuk is het ook zo dat we dat de nieuwe tijdelijke beheerders even bij je langs moeten komen netals Tim vorig jaar? Zie dat namelijk niet zo zitten lange reis en idd in je eentje is saai.

Daarbij komt dat ik misschien niet overal alles vanaf weet wil dit wel graag leren.

Greets,
Jesse
 

Lennard

Active member
Jesse:
Op zich wel leuk is het ook zo dat we dat de nieuwe tijdelijke beheerders even bij je langs moeten komen netals Tim vorig jaar? Zie dat namelijk niet zo zitten lange reis en idd in je eentje is saai.
Haha
emo.gif
!!!
Tim is niet langsgekomen hoor.
yummie.gif
 

Jesse

New member
Ow dat was sebas met zijn Cola verhaal dan.
Trouwens als ik het word, doe mij dan maar een slagroomplaatje (via one2xs) inplaats van een echte, kan ik er lekker lang naar kijken.

(Zeg het je alvast gezien de taarten tradities hierzow)
 

Lennard

Active member
Sebas is ook niet langs gekomen hoor.
yummie.gif

Miel zei dat, maar die ook niet.
Dr is niemand langsgekomen.
emo.gif


Taart komt wel goed.
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Kjeld:
Kenzo, dubbelposten mag niet!

* Oefent voor vakantie-beheerder-functie
biggrin.gif
*
dubbelpost is al weg
biggrin.gif
 

Boude

New member
Ik heb me ook opgegeven..

Ik wil wel graag de datum voor de zeker heid weten van jullie en dat ik het nog een goed na kan checken want ik wil niet dat ik dadelijk gekozen ben en dan weer moet afzeggen
bloos.gif
..

Leuke actie btw
wink.gif
..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan