Blackjack broken

Desire

Active member
Hallo,

Blackjack doet het net meer..

Deze melding komt er te staan:

Er is een fout opgetreden, de beheerders zijn op de hoogte gesteld ofso..

Mvg,
Desire
 

Lennard

Active member
Ja om de een of andere vreemde reden tript de boel als je je volledige saldo wil uitgeven, dus als je 0,05 punten hebt en je wil 0,05 uitgeven dan gaat het niet goed.

Vind je het goed als ik je account even leen om het op te lossen? De 0,05 krijg je dan terug uiteraard.
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Lennard (link):
Ja om de een of andere vreemde reden tript de boel als je je volledige saldo wil uitgeven, dus als je 0,05 punten hebt en je wil 0,05 uitgeven dan gaat het niet goed.

Vind je het goed als ik je account even leen om het op te lossen? De 0,05 krijg je dan terug uiteraard.
yummie.gif



Geef lennardtwee gewoon 0.05?
emo.gif
 

Antonn

New member
Nielsie (link):

Lennard (link):
Ja om de een of andere vreemde reden tript de boel als je je volledige saldo wil uitgeven, dus als je 0,05 punten hebt en je wil 0,05 uitgeven dan gaat het niet goed.

Vind je het goed als ik je account even leen om het op te lossen? De 0,05 krijg je dan terug uiteraard.
yummie.gif



Geef lennardtwee gewoon 0.05?
emo.gif




Die is verbannen
 

Lennard

Active member
De bug komt niet altijd voor, dat is het vreemde.
Ik krijg hem niet reproduceerbaar in ieder geval, ik weet alleen dat enkele gebruikers er last van hebben.
 

Antonn

New member
Antonn (link):

Nielsie (link):

Lennard (link):
Ja om de een of andere vreemde reden tript de boel als je je volledige saldo wil uitgeven, dus als je 0,05 punten hebt en je wil 0,05 uitgeven dan gaat het niet goed.

Vind je het goed als ik je account even leen om het op te lossen? De 0,05 krijg je dan terug uiteraard.
yummie.gif



Geef lennardtwee gewoon 0.05?
emo.gif




Die is verbannen



Oghja dan kan die nog steeds blackjacken, en is wss verbannen om ban-systeem te testen xD


toevoeging op 23 mei 2013, 21:27:19:

Lennard (link):
De bug komt niet altijd voor, dat is het vreemde.
Ik krijg hem niet reproduceerbaar in ieder geval, ik weet alleen dat enkele gebruikers er last van hebben.


Debug?
bloos.gif


Er staat "beheerders op de hoogte gesteld" dus wss een SQL fout, bekijk de query dan ns?

Voor alles is een oplossing lijkt me?
confused.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Het is geen SQL fout en zo voor de hand liggend is het niet want dan had ik het al wel gefixt.
puh.gif



Hoe uitgebreid kan zon script nu zijn
emo.gif
 

Lennard

Active member
Antonn (link):

Lennard (link):
Het is geen SQL fout en zo voor de hand liggend is het niet want dan had ik het al wel gefixt.
puh.gif



Hoe uitgebreid kan zon script nu zijn
emo.gif


ja inderdaad, one2xs is gewoon 2 regels code dus als regel 1 goed is dan moet het wel regel 2 zijn, hoe kan dat nou zo lang duren
confused.gif
confused.gif
confused.gif
 

Lennard

Active member
Het zou nu opgelost moeten zijn.
smile.gif



toevoeging op 23 mei 2013, 22:48:43:
Bug in PHP trouwens, hij ging niet goed om met decimale getallen.
Heb het nu via een workaround gefixt.
 
Bovenaan