blackjack bug (de bank speeld vals)

Rohimma

New member
de bank van blackjack speelt vals:

bug.bmp


2 keer harten koning
redface.gif
redface.gif
redface.gif
redface.gif
(ik en de bank!!)
niet zo heel belangrijk maar ja toch maar even een melding

er zijn nog wat fouten in het script... de bank had ook een paar keen de zelfde kaarten (denk aan 2 keer een harten vier in 1 hand...)
 

Lennard

Active member
Bij mijn weten trekt de bank pas de rest van de kaarten als de speler stopt, op wikipedia vind ik ook niet snel info die aangeeft dat dat niet klopt.
 

Rohimma

New member
dat klopt maar zijn eerste kaart wil nog wel eens veranderen als ik er een kaart bij neem tijdens een spel
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar als het goed is begint de bank ook met 1 open kaart (en in sommige spelvarianten 1 gesloten kaart). Een kaart die dus niet mag veranderen. Vanuit daar pakt de bank dan meer kaarten. Die eerste kaart van de bank hoort dus niet te veranderen in een potje.
 

Azdin

New member
Lennard (link):
Hij werkt volgens de regels die op Wikipedia beschreven staan met oneindig veel decks.
Op Wikipedia staan niet altijd goeie dingen omdat ze niet gecontroleerd worden.

@hierboven
Ja heb ik ook.
yummie.gif
 

Rohimma

New member
op Wikipedia staat ook dat je een drankje krijgt als je 3 zevens heb, krijg je dat hier ook? lolz xD

screen:

nice.bmp
 

Semmiiee

New member
Lolled,
heb ook probreem
ik had 17 staat er De dealer geeft een ruit 3 aan, ik klik op nog een kaart! heeft hij een harte 7?
 

Lennard

Active member
Nouja er zijn gewoon tig varianten van BlackJack; tijdens het bouwen (3 jaar terug ofzo) heb ik de regels gevolgd die toen op internet te vinden waren.
 

Extremeroy

New member
Ik wou zeggen de Winkansen zijn echt slecht..
Ik heb er ooit 7 punten in gegooid [dom], misschien 3,0 verdiend..
 
Bovenaan