Bubble

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Ik wist dat dus niet
yummie.gif
 

Jesse

New member
idd vind het jammer dat dit spel is gekomen nou kan ik de verleiding niet aan
sadley.gif

en ik wil een domein!
smile.gif
maar dan heb ik dalijk niet genoeg
confused.gif
en ghed doet het ook al niet >
sadley.gif
 

Corbin

New member
Ik weet niet of het al gezegd is maar als je zsm je punten wilt uitbetaald krijgn kun je het beste alemaal kleine bubbles van 0.1 doen!! zo word je sneller uitbetaald anders meot je zolang wachten tot de pot volgenooeg is. Zelfde als mybubble.be!
 

Joeri

Active member
Maak ff g**d anders vind len het niet zo leuk xD
En :

Mensen zet alles in op je bubble
Ik wil uitbetaaalt worden xD
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is idd slim om kleine bubbels te plaatsen, en het is ook leuker voor de andere bubbelaars
biggrin.gif
 

Joeri

Active member
@Wouterator

Je zet wat punten in de pot bijv 2.5 je krijgt er rente op en word met 3.13 uitbetaalt maar die punten meoten er zijn
Daarom moet iemand anders nog een bubble verzenden om weer wat in de pot te doen en die 3.13 halen en zo krijgt iedereen op zn bubble rente
maar als er dus 24 uur lang geen bubble word geplaatst gaat de pot naar len en ruben en zijn de bubbles weg

Snap je nou wel?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
die 2.5-jes moeten er echt uit...

Nu moet er van 0.08 naar 3.13 gegaan worden...
 

Wouter

New member
Joeriwii:
@Wouterator

Je zet wat punten in de pot bijv 2.5 je krijgt er rente op en word met 3.13 uitbetaalt maar die punten meoten er zijn
Daarom moet iemand anders nog een bubble verzenden om weer wat in de pot te doen en die 3.13 halen en zo krijgt iedereen op zn bubble rente
maar als er dus 24 uur lang geen bubble word geplaatst gaat de pot naar len en ruben en zijn de bubbles weg

Snap je nou wel?


Jawel, dus eigenlijk is het beste dat iedereen post ?
En als iedereen binnen de 24 uur iets in de pot zet, ben je zeker van je punten mits je aantal in de pot is ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan