Bug / suggestie

Timkb

New member
Binnenkort komt Firefox 4 eraan en in de beta zie ik toch dat de forum van One2xs er voor geen meter uit ziet, dit komt omdat het een ander standaart font gebruikt dat de oude versies van FireFox.

Aangezien een groot aantal hier (Lijkt mij dan) Firefox gebruikt lijkt me het slim om de text of naar het oude font terug te veranderen of een CSS reset te gebruiken zodat het gelijk in alle browsers beter uit ziet (Zelfs in Mobile Safari).
 

Freestyle

New member
het is nog een beta he
wink.gif
.
ik zal nog ff wachten stel het is nie zo is het veel werk voor niks.
 

Christum

Member
Offtopic:
nou firefox gebruik ik echt niet, hij zorgt alleen maar dat je sneller en makkelijker virus binnenlootst, waardoor je dus sneller virus hebt dan met BV: GC of IE.
Ik vind firefox eerlijk gezegt gewoon troep en verspeeld ruimte op je harde schijf, maarja dat is mijn mening teminste!
 

Timkb

New member
In IE zijn de meeste lekken gevonden, virusen wat een laggertje virussen kunnen via elke browser even snel binnenkomen je download het tenslotten zelf niet de browser en als je lekken bedoelt Kies dan maar voor Safari want IE is zo lek als een mandje Chrome doet het aardig goed firefox worden ook niet super veel lekken gevonden
 

Marjolein

Miss Marjolein
het gaat er niet om welke browser goed is of niet, iedereen is vrij om zijn eigen keus te maken hierin, maar daarom moet je dus wel zorgen dat je website in alle browsers goed wordt weergegeven.
 
Bovenaan