Caching bug

Timkb

New member
Het valt mij steeds vaker op dat er niets mis gaat in de caching, topics blijven soms oranje als ik ze heb gelezen en soms ben ik ineens niet meer ingelogd, allebei met een refresh opgelost maar ik dacht ik meld het even. Gebeurd mij zowel in Safari als Chrome.
 

Lennard

Active member
Oranje gekleurde topics worden niet gecached, en dat is ook niet met een F5 opgelost omdat het gewoon serverside per pageview wordt berekend. Ik denk dat je toch echt ergens iets fout doet?

En over uitloggen: log jezelf uit en verwijder al je cookies eens voor one2xs.com en log opnieuw in. Waarschijnlijk is het nu opgelost.
 

Timkb

New member
Lennard (link):
Oranje gekleurde topics worden niet gecached, en dat is ook niet met een F5 opgelost omdat het gewoon serverside per pageview wordt berekend. Ik denk dat je toch echt ergens iets fout doet?

En over uitloggen: log jezelf uit en verwijder al je cookies eens voor one2xs.com en log opnieuw in. Waarschijnlijk is het nu opgelost.


Mmh, kan dat de fout bij mij ligt maar dan is het wel toevallig dat het in twee verschillende browsers gebeurd. Het gebeurd trouwens pas sinds een week o.i.d.

Het uitloggen is niet echt uitloggen. Als ik inlog en te snel naar een ander pagina probeer te gaan staat er ineens dat ik niet ben ingelogd, met een F5 ineens weer wel. Cookies verwijderen maakt ook niets uit, dat had ik al geprobeerd.

Zelfde geldt voor oranje topics, als ik binnen enkele seconde een pagina terug ga is hij nog oranje als ik wat langer in het topic spendeer en dan terug ga gebeurd dit niet.
 

Lennard

Active member
Nouja het is in ieder geval heel vreemd allemaal; het is gewoon allemaal dynamisch en er wordt nauwelijks iets gecachet. Als je op dit moment niet ingelogd bent dan ben je dat in een volgende pageview ook niet (tenzij je ingelogd was, maar je IP of browser verandert, dan ben je uitgelogd, en als het dan weer terugverandert ben je weer ingelogd).
 

Timkb

New member
Heeft niets met One2xs te maken ben ik achter gekomen. Het gebeurde vanmorgen ook twee keer tijdens het beantwoorden van tickets in mijn Dashboard systeem.

Toch vreemd dat zoiets gebeurd op twee verschillende computers met twee verschillende browsers. Vorige week een nieuwe router gekocht maar het lijkt mij dat dat het probleem ook niet kan zijn.

Er kan dus een slotje op.
 
Bovenaan