CentOS grafisch maken

Rwsite

New member
Ik heb gisteren mijn one2xs VPS geinstalleerd! Alles werkt, ik gebruik PuTTY, maar hoe krijg ik mijn desktop (bureaublad) nou te zien? Ik probeer het met RealVNC maar die kan niet verbinden of zo.

Kan iemand ff helpen?

Mvg.
rwsite
 

Matthias

Active member
Als je me het IP en root wachtwoord stuurt per PM, dan installeer ik morgen als ik tijd heb een grafische omgeving + VNC server.
 

Ben

New member
Rareshotel (link):
ik kwam er nooit op ik vindt cent os en ubuntu enz maar vaag

Lol.

Bartv (link):
CentOS is zonder grafische dingen. Het is alleen maar codes, dus via SSH


Niet waar
sadley.gif
.



ITT: Nieuwelingen die denken dat ze centos kennen.
 

Larsnl

Active member
Ben (link):
ITT: Nieuwelingen die denken dat ze centos kennen.


lol ik zeg alleen dat ik centos en ubuntu vaag vindt en die bart is al 2 en een half jaar lid lolz zelf ben jij pas 4 maanden lid lol
 

Ben

New member
Rareshotel (link):

Ben (link):
ITT: Nieuwelingen die denken dat ze centos kennen.


lol ik zeg alleen dat ik centos en ubuntu vaag vindt en die bart is al 2 en een half jaar lid lolz zelf ben jij pas 4 maanden lid lol



En dan? Ik kan zo goed 49 jaar zijn en net one2xs gevonden hebben, dus je argument is ongeldig.

En als je er niet op komt ben je alsnog een nieuweling imo.
 

Larsnl

Active member
nee hoezo een nieuweling als ik t nooit heb geprobeert met ubuntu hoef ik nog geen nieuweling te zijn
maar dit looptuit op een reactie op reactie dus zullen we hiermee ophouden en gewoon verder gaan?
 

Ben

New member
Rareshotel (link):
nee hoezo een nieuweling als ik t nooit heb geprobeert met ubuntu hoef ik nog geen nieuweling te zijn
maar dit looptuit op een reactie op reactie dus zullen we hiermee ophouden en gewoon verder gaan?


Is goed, hier is een brownie voor je.
brownie.jpg
 

Dylano

New member
-,- disscussie om niks?
Als ik geen ubuntu ken en ik wil het proberen, en kijken hoe dat is, en vraag om hulp?
Dan ben je niet meteen een nieuweling? Zeurderd.

Ik mag misschien wel slecht zijn in computer rotzooi, maar kom op.

Zeik hier niet over?
 

Ben

New member
Dylano (link):
-,- disscussie om niks?
Als ik geen ubuntu ken en ik wil het proberen, en kijken hoe dat is, en vraag om hulp?
Dan ben je niet meteen een nieuweling? Zeurderd.

Ik mag misschien wel slecht zijn in computer rotzooi, maar kom op.

Zeik hier niet over?


Dag meneer perfect.
 
Bovenaan