chat bug

Jesse

New member
Quote:
Your browser sent a request that this server could not understand.


Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


--------------------------------------------------------------------------------

De chat deed het weer bij mij (deed het eerst een tijdje niet), ik bezocht denet de chat opeens krijg ik de bovenstaande error opeens. Ik gebruik IE8, nog meer mensen die deze bug krijgen?
 

Luukvdo

New member
Jesse (link):

Quote:
Your browser sent a request that this server could not understand.


Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


--------------------------------------------------------------------------------

Ik kreeg deze error opeens toen ik in de chat kwam. Ik gebruik IE8, nog meer mensen die deze bug krijgen?


Welk gedeelte van de chat had je dat dan? De online lijst, het chat-scherm of gewoon de hele pagina?
 

Jesse

New member
In het chat scherm, nou doet de chat het opeens weer wel?
confused.gif
Toen ik bleef f5en. Naja probleem opgelost
emo.gif


edit:
Denet zag ik die error steeds herhaald over het chatscherm. En nu zag ik bovenaan net 2 errors, en daaronder gewoon de tekst in de chat.
 

Azdin

New member
Ik vind sowieso dat die chat vervangen moet worden ofzo, nieuwe update or whatever.
Hij loopt soms ook vast etc.
 

Soufian

New member
Chat moet idd vervangen worden door een Echte chatbox.
Niet alles hoeft perse uniek te zijn en door one2xs zelf gemaakt zijn.
yummie.gif


Want dit is meer een bandbreedte vretende chat, refresht echt de hele tijd, en als je te snel typt, zie je op het gegeven moment andermans tekst niet meer en die van jezelf ook niet.
En loopt ie dus vast.

Ik heb nog zat chat scripts hier, waar geen copyright op zit en dus zonder licentie gebruikt mag worden.

Dus is er interesse?
Souf heeft t voor je!
 
Bovenaan