Cookies accepteren

Smiegles

Active member
Oke , elke keer als ik mijn cookies leeg moet ik opnieuw het cookie reglement accepteren.

vind het beetje irritant ;(

kan hetbniet dat als je hem 1x geaccepteerd dat je niet meer word gevraagd om het te accepteren
 

Lennard

Active member
En hoe gaat het systeem weten dat je al eens langs bent geweest?

Ik moet het echt per bezoeker laten kiezen, als je met dit account ergens anders inlogt moet je daar ook opnieuw om toestemming worden gevraagd, dus het kan niet anders.

Die wet is nu eenmaal bagger.
 

Lennard

Active member
Ja en dan zit je ineens op een andere pc thuis en krijg je geen melding.

Ik weet niet hoe streng die wet is, en ik implementeer het toch al op een foute manier dus ik zit al op het randje.
emo.gif
 
G

Guest

Guest
ik kan er ook geen touw aan vast knopen, ik zat pas op 9292.nl en daar krijg je ook zon melding.
Wat mij opviel is dat er toch cookies geplaatst werden ookal had ik niet op accepteer gedrukt.

Dit is inmiddels niet meer zo!
 

August

Test
Er is een Extensie voor Google chrome om cookies automatisch te blokkeren, aangezien one2xs een andere manier gebruikt om dat schermpje te weergeven is one2xs op een apparte lijst gekomen en handmatig gedaan. Installeer de app "CookiesOk" en je hebt er geen last meer van
smile.gif
 

Wazoe

New member
August (link):
Er is een Extensie voor Google chrome om cookies automatisch te blokkeren, aangezien one2xs een andere manier gebruikt om dat schermpje te weergeven is one2xs op een apparte lijst gekomen en handmatig gedaan. Installeer de app "CookiesOk" en je hebt er geen last meer van
smile.gif



Dan heb je wel geen controle meer over welke cookies hij toelaat.
 
D

Dylan

Guest
Wazoe (link):

August (link):
Er is een Extensie voor Google chrome om cookies automatisch te blokkeren, aangezien one2xs een andere manier gebruikt om dat schermpje te weergeven is one2xs op een apparte lijst gekomen en handmatig gedaan. Installeer de app "CookiesOk" en je hebt er geen last meer van
smile.gif



Dan heb je wel geen controle meer over welke cookies hij toelaat.



Mwa dat boeit toch niet, dat had je vroeger ook niet.

Heel die wet is gewoon onzin, bangmakerij voor niks.
 

August

Test
Wazoe (link):
Is daar een wet voor? Dat wist ik niet?


Denk je dat al die sites dat voor de lol doen?
Gewoon CookieOk downloaden dus.
 

Riick

New member
August (link):

Wazoe (link):
Is die wet er alleen voor nederland?


Nee heel europa, alleen nederland volgt deze het strengst op.



Nee, alleen de europese unie
hypocrite.gif
 

Dylan

<script>
Riick (link):

August (link):

Wazoe (link):
Is die wet er alleen voor nederland?


Nee heel europa, alleen nederland volgt deze het strengst op.



Nee, alleen de europese unie
hypocrite.gif




Dat is Europa toch.....
 

Sfpmarc

New member
Dylanh (link):

Riick (link):

August (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Wazoe (link):
Is die wet er alleen voor nederland?






Nee heel europa, alleen nederland volgt deze het strengst op.



Nee, alleen de europese unie
hypocrite.gif




Dat is Europa toch.....



Zit verschil in volgens mij
coool.gif


De Europese Unie wordt ook vaak gewoon Europa genoemd, maar eigenlijk is dat niet hetzelfde als Europa. Van de Europese Unie moet een land lid zijn. De leden moeten op het grondgebied van Europa liggen en zich aan de regels van de de Unie houden. Dit wil zeggen dat ze bijvoorbeeld de mensenrechten moeten respecteren en zich aan de wetten moeten houden die het Europese parlement oplegt. In ruil mogen de landen die lid zijn, vrij handel met elkaar drijven. Zo kun je dankzij de EU overal in Europa Belgische chocolade kopen, makkelijk de grens oversteken naar een ander EU-land, bijna overal met de euro betalen en zoals de Espro-studenten in een ander lid van de Unie studeren. De EU telt op dit moment 25 landen.
 

Jasperxs

New member
Ik las gisteren in de krant dat er meer ophef over is en dat de regering misschien de regel gaat aanpassen dat het niet meer hoeft en dan moet de bezoeker kunnen aangeven als ze geen cookies willen maar dan ben je van die melding af.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Daarom. Heel die wetgeving heeft gewoon geen zin. Het is een en al bangmakerij.
 
Bovenaan