Corne`s Ideetjes voor Tweetjes

Wereldhotel

New member
StartEx
Het lijkt me wel leuk om een startex te zien op one2xs, Zoeentje als dutchleader heeft. En dan bv 0,01 punt per site ofzo? Wie is het met me eens? En misschien 2 mogelijkheden: 1 startex 20 sec en moet je het hoogste nummer aanklikken ofzo en 1 startex die duurt 2 minuten zonder hoogste nummer?

Belspel
Een belspel waarmee iemand prijzen kan winnen, admins kunnen instellen welke prijzen erin zitten bv, Ik ben admin (Was het maar waar
yummie.gif
) en ik stel de prijzen: 1x 1 punt, 2x 0.50 punt, 4x 0.25 punt.
Dan zoekt het sys een random beller uit en die random beller wint 1 van de prijzen.

Klik / Doe / Ref. Spellen
Klikspellen:
bv admins kunnen instellen als iemand 100 kliks op een kliklink krijgen (Kan ook worden ingesteld op 1 kliklink, krijgt die persoon een aantal punten (Ingesteld)

Doespellen:
bv admins kunnen instellen als iemand zijn doe-ad 100x word uitgevoerd (Kan ook worden ingesteld op 1 doe ad) krijgt die persoon een aantal punten (Ingesteld)

Refspellen:
bv Als iemand een aantal refferals krijgt (Stelt een adm in) in een bepaald tijd (stelt een adm in) krijgt de persoon een aantal punten (stelt een adm in)

Pers. Kliklink
Een Persoonlijke kliklink die je kunt versprijden en per klik daarop 0,01 punt.
2 Opties mogelijk bij dit idee (Als het uitgevoerd word kan een adm kiezen
wink.gif
)

Optie 1: Doorlinken naar One2xs
Deze raad ik een beetje af. Hiermee berijkt one2xs niks (Behalve 1 op de 100 kans dat iemand door die kliklink registreerd)

Optie 2: Random Klik-Advertentie
Een random klikadvertentie word uitgekozen en per klik op de kliklink (1x per ip per klikadvententie) krijgt de persoon voor wie de klikker klikt gewoon het bedrag dat de klikadvertentie geeft per klik.

Belonen voor Klik ad / Doe ad toestaan
Waarom mag dit eigenlijk niet? Het lijkt mij niet dat de one2xs wereld vergaat als iemand dit doet?

Nieuw Fora:
Nieuwe fora op het Forums voor Games. Denk hierbij vooral aan Multiplayers.

Domain / Host / VPS Freezen.
Stel je voor. Je gaat op vakantie of moet een weekje weg en kan geen vervanging regelen voor je site waarvan sommige dingen niet automatisch gaan. Zou het dan niet handig kunnen zijn dat je je site kan freezen? En dat er dan geen tijd weggaat van de host. Dat je bv als je freezed nog 30 dagen hebt en na dat weekje als je hem unfreezed nogsteeds 30 dagen hebt.

Stem ook
smile.gif
 

Lennard

Active member
Ideeën die ik goed vind:
- Belspel
- Doe-spellen
- Belonen voor klik- en doe-ads toestaan (alleen doe-ads dan)
 

Robbert

New member
Lennard (link):
- Belspel

Maar waarom bellen voor 1 punt als je ook kunt bellen voor 0.5 punt die je gegarandeert krijgt.
Het prinsiepe van one2xs gaat daar een beetje mee verloren vind ik.


Lennard (link):
- Doe-spellen

Klinkt wel leuk, misschien worden dan de doe-ads vaker gedaan, omdat je misschien nummer 100 bent en dus een bonus krijgt. Echter moeten de adverteerders het er dan wel voor over hebben, maar als ze dan ook vaker/beter worden gedaan zou dat geen punt zijn denk ik.


Lennard (link):
- Belonen voor klik- en doe-ads toestaan (alleen doe-ads dan)

Daar kan ik geen voors/tegens voor verzinnen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
StartEx
Hier gaat sowieso op een of andere manier mee geknoeid worden, zie andere GPTs

Belspel
Is best een goed idee, al gaat het om one2xs om het gratis sparen van punten om een host te kopen, daar past dit niet helemaal bij

Klik / Doe / Ref. Spellen
Kan leuk zijn, mits goed uitgevoerd

Pers. Kliklink
Je hebt al verschillende links waarmee je 0.01 of meer kan verdienen, mits er een adverteerder is die met kliklinks adverteert

Belonen voor Klik ad / Doe ad toestaan
Omdat de mensen dan voor de beloning gaan klikken, niet voor de site zelf. Daardoor gaat de kwaliteit van de kliks omlaag, en is het minder interessant voor adverteerders.

Nieuw Fora:
Niet nodig, kan in offtopic.

Domain / Host / VPS Freezen.
Dit is een heleboel werk om te maken, en bijvoorbeeld bij domeinen is het al onmogelijk. Buiten dat moet je zelf gewoon regelen dat je site in de vakantie gewoon goed beheerd wordt, en anders zet je er maar een onderhoudspagina op.
 
Bovenaan