Dataverkeer melding

Jesse

New member
Wanneer je niet meer genoeg dataverkeer hebt voor je website, komt er automatisch een melding te staan dat de website hier tijdelijk door offline is (met het One2xs logo).

Is het ook mogelijk om je bezoekers deze melding helemaal niet meer te laten zien? Of nog beter dat je de tekst van deze melding kan aanpassen...
 

Braam

New member
Jesse (link):
Wanneer je niet meer genoeg dataverkeer hebt voor je website, komt er automatisch een melding te staan dat de website hier tijdelijk door offline is (met het One2xs logo).

Is het ook mogelijk om je bezoekers deze melding helemaal niet meer te laten zien? Of nog beter dat je de tekst van deze melding kan aanpassen...


Deze tekst kun jij niet aanpassen voor zover ik weet, dat moet de beheerder doen. En voor zover ik weet komt dat dan op alle sites die over hun dataverkeer heen zijn..


Correct me if im wrong
 

Freestyle

New member
Kan wel toch, dan moet je een error pagina aanmaken. Zoals 404 error. En dan in je htaccess zetten. Weet alleen niet welke error pagina je moet hhebben.
 

Jesse

New member
Hmm oke
cry.gif

Jammer, dat is op zich best wel een groot probleem dan...

@Freestyle maar die pagina laadt hij alleen als je genoeg dataverkeer hebt? Het gaat mij er meer om dat als ik plotseling veel bezoekers krijg, dat mijn dataverkeer hierdoor dan op is... Natuurlijk wil ik dit dan zo snel mogelijk bijkopen, maar ik wil absoluut niet dat ze via mijn website dan door kunnen klikken naar One2xs.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jesse (link):
Hmm oke
cry.gif

Jammer, dat is op zich best wel een groot probleem dan...

@Freestyle maar die pagina laadt hij alleen als je genoeg dataverkeer hebt? Het gaat mij er meer om dat als ik plotseling veel bezoekers krijg, dat mijn dataverkeer hierdoor dan op is... Natuurlijk wil ik dit dan zo snel mogelijk bijkopen, maar ik wil absoluut niet dat ze via mijn website dan door kunnen klikken naar One2xs.



Via een ticket valt vast wel ieta te regelen. Maar dat is gewoon de standaard errorpagina van one2xs hosts.
 

Freestyle

New member
@sjoerd: Je kan verschillende stylen aanmaken dus je kan het wel per persoon veranderen

En is het geen idee dat je automatisch dataverkeer bij kan kopen?
 

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):
@sjoerd: Je kan verschillende stylen aanmaken dus je kan het wel per persoon veranderen
Oke, dat zou best kunnen. Ik zie dat ik een topic uit 2005 te pakken heb, dus wie weet is het al veranderd
biggrin.gif
 

Jesse

New member
Rik (link):

Jesse (link):
Hmm oke
cry.gif

Jammer, dat is op zich best wel een groot probleem dan...

@Freestyle maar die pagina laadt hij alleen als je genoeg dataverkeer hebt? Het gaat mij er meer om dat als ik plotseling veel bezoekers krijg, dat mijn dataverkeer hierdoor dan op is... Natuurlijk wil ik dit dan zo snel mogelijk bijkopen, maar ik wil absoluut niet dat ze via mijn website dan door kunnen klikken naar One2xs.


Via een ticket valt vast wel ieta te regelen. Maar dat is gewoon de standaard errorpagina van one2xs hosts.


Oke dat zou wel mooi zijn
biggrin.gif


Sjoerd (link):
http://www.directadmin.com/forum/showthread.php?t=7895

Het kan blijkbaar alleen per reseller gewijzigd worden. Dus als hij gewijzigd wordt, is hij voor iedereen gewijzigd..

Hmm oke
sadley.gif
Het zou mooi zijn als er gewoon een tekst kwam te staan zonder One2xs promotie...
Gewoon een duidelijke uitleg dat de site tijdelijk niet bereikbaar is, door een hoge hoeveelheid load
smile.gif


@Freestyle dat zou sowieso wel handig zijn inderdaad! Als je de punten ervoor hebt, dat je dan met een knopje kan inschakelen voor hoeveel punten je maximaal dataverkeer wilt bijkopen.
 

Luukvdo

New member
We kunnen met een PHP code een eigen suspended pagina maken. Dat moet je dan wel even aanvragen via een ticket dan overleggen we of we dat voor je gaan regelen
 

Jesse

New member
Luukvdo (link):
We kunnen met een PHP code een eigen suspended pagina maken. Dat moet je dan wel even aanvragen via een ticket dan overleggen we of we dat voor je gaan regelen

Oke dat zou helemaal top zijn! Ik maak binnenkort wel even een ticket aan dan.
 
Bovenaan