DDos op webserver 2?

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Hey,

Sinds ongeveer 1 uur vandaag, liggen mn sites op Server 2 onregelmatig plat. Hij laad lang, soms geeft die dan nog iets weer, maar meestal connection lost.

//Dit is bij mn hele host, ik denk dat het dus niet aan mij licht. Daarom vraag ik het eerst hier voor dat ik een ticket aanmaak.

Bedankt,
Wouter(r)
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
De VPS node waar one2xs ledenservers op staan heeft een DDoS ja. We hebben nog geen details.
 

Lennard

Active member
Rik (link):
De VPS node waar one2xs ledenservers op staan heeft een DDoS ja. We hebben nog geen details.
Webserver 2 en 3 inderdaad, webserver 1 heeft er geen last van.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Lennard (link):

Rik (link):
De VPS node waar one2xs ledenservers op staan heeft een DDoS ja. We hebben nog geen details.
Webserver 2 en 3 inderdaad, webserver 1 heeft er geen last van.


Ben ik net naar webserver 2 gegaan, word die aangevallen
sadley.gif



toevoeging op 22 september 2012, 17:06:16:
Hij lijkt weer even snel.
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Ze doen het weer inderdaad.

DDoS was niet op ons gericht.


Hoezo hadden wij er dan last van?

Als iemand facebook gaat DDoSen gaan onze hosts niet traag toch?
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Op de VPS Node zitten meerdere VPSen. Ook VPSen van andere klanten. Als een van die klanten dus een DDoS over zich heen krijgt heeft de hele node er last van.
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Het kan zijn dat de server enigszins traag is. Ik zie wel dat Apache 3 minuten geleden herstart is, dat zou het kunnen zijn
 
G

Guest

Guest
ze hebben een nieuw blik scriptkiddies open getrokken, mijn server heeft ook al 2 DDoS attacks gehad :/ ook websites van een paar vrienden :/
 

Fitim

New member
Rik (link):
http://riktwee.s3.one2xs.com/

Is gewoon up. Dus je loopt geen geld mis, en een beetje aardiger mag ook wel
emo.gif



Nee dat was niet zo bedoeld... was een foutje van mij, MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) doet een scan op me pc en die blokkeert alle links naar jullie server.. Reden dat ik dacht dat ie nu ook offline was was dat ie net wel down stond.
 
G

Guest

Guest
Sevvlor (link):
ze hebben een nieuw blik scriptkiddies open getrokken, mijn server heeft ook al 2 DDoS attacks gehad :/ ook websites van een paar vrienden :/


Helaas bestaan ze nog steeds.
 

Lennard

Active member
Fitim (link):

Rik (link):
http://riktwee.s3.one2xs.com/

Is gewoon up. Dus je loopt geen geld mis, en een beetje aardiger mag ook wel
emo.gif



Nee dat was niet zo bedoeld... was een foutje van mij, MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) doet een scan op me pc en die blokkeert alle links naar jullie server.. Reden dat ik dacht dat ie nu ook offline was was dat ie net wel down stond.

Typ dan ook gewoon een normaal bericht en zoek uit wat er is voordat je begint te brullen dat de boel down is en je geld misloopt door ons.

Ik loop ook zo vaak geld mis doordat sommige leden maar wat aanprutsen op de server.
 
Bovenaan