De W van one2xs!

V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik doe het eigenlijk alleen voor de pennen omdat ik weet dat national pen (Ja daar komen ze van) goeie pennen heeft
worshippy.gif
 

Lennard

Active member
Nielsie (link):
Ik doe het eigenlijk alleen voor de pennen omdat ik weet dat national pen (Ja daar komen ze van) goeie pennen heeft
worshippy.gif

ja ze schrijven heerlijk
pompom.gif


al had ik daarvoor een ander type en die schreven toch niet zo heel relaxt
 

Smiegles

Active member
Lennard (link):

Nielsie (link):
Ik doe het eigenlijk alleen voor de pennen omdat ik weet dat national pen (Ja daar komen ze van) goeie pennen heeft
worshippy.gif

ja ze schrijven heerlijk
pompom.gif


al had ik daarvoor een ander type en die schreven toch niet zo heel relaxt



zal ze uit testen wanneer ik ze ontvangen heb
sadley.gif
 

Luuko

Active member
xd.png
, ze gaan langs iedereen in de kerk nu, en dan zeggen ze Ik beloof of Zowaardig help mijn god(ofzow)
En 1 iemand kreeg zijn knoopje niet dicht toen hij op moest staan.
 

Patricka

New member
Luukieboy (link):
xd.png
, ze gaan langs iedereen in de kerk nu, en dan zeggen ze Ik beloof of Zowaardig help mijn god(ofzow)
En 1 iemand kreeg zijn knoopje niet dicht toen hij op moest staan.


Hahahah, Hilarische!
nopompom.gif
emo.gif
 

Thom

Thom
Luukieboy (link):
xd.png
, ze gaan langs iedereen in de kerk nu, en dan zeggen ze Ik beloof of Zowaardig help mijn god(ofzow)
En 1 iemand kreeg zijn knoopje niet dicht toen hij op moest staan.


whahah jha lowl wat een loeser


toevoeging op 30 april 2013, 20:45:32:

Lennard (link):

Nielsie (link):
Ik doe het eigenlijk alleen voor de pennen omdat ik weet dat national pen (Ja daar komen ze van) goeie pennen heeft
worshippy.gif

ja ze schrijven heerlijk
pompom.gif


al had ik daarvoor een ander type en die schreven toch niet zo heel relaxt



Ze schrijven in het begin wel een beetje stijf hoor.


toevoeging op 30 april 2013, 22:55:58:
Nu nog wachten op de NOS
yummie.gif



telegraaf:
AMSTERDAM -
Tussen de 700.000 en 800.000 bezoekers zijn dinsdag in Amsterdam geweest tijdens de troonswisseling. Die schatting maakt de gemeente Amsterdam dinsdagavond rond half elf.


// ohh
http://nos.nl/koningshuis/artikel/501899-700000-mensen-bezochten-adam.html
 

Lennard

Active member
Als er voor morgenavond geen duidelijkere telling komt dan middelen we 700.000 en 800.000 en wordt het definitieve aantal dus 750.000.
 

Smiegles

Active member
Lennard (link):
Als er voor morgenavond geen duidelijkere telling komt dan middelen we 700.000 en 800.000 en wordt het definitieve aantal dus 750.000.


raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn .

er wonen al 800.000 man in Amsterdam he?
 

Jakkercol

New member
Smiegles (link):

Lennard (link):
Als er voor morgenavond geen duidelijkere telling komt dan middelen we 700.000 en 800.000 en wordt het definitieve aantal dus 750.000.


raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn .

er wonen al 800.000 man in Amsterdam he?



Op 1 januari 2013 telde de gemeente Amsterdam 799.406 inwoners, en dan nog alle Illegale hier in nl erbij
yummie.gif


Wikipeedia
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Smiegles (link):

Lennard (link):
Als er voor morgenavond geen duidelijkere telling komt dan middelen we 700.000 en 800.000 en wordt het definitieve aantal dus 750.000.


raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn .

er wonen al 800.000 man in Amsterdam he?

"En voor de duidelijkheid: het aantal mensen op de Dam is het aantal dat de website van de NOS meldt. Als er meerdere schattingen worden gegeven dan geldt in principe de laatst genoemde schatting. Het gaat om het aantal mensen die op de dag in Amsterdam afkomen (als de NOS een andere definitie hanteert dan geldt die). Het getal dat op 2 mei om 23.59 uur het betrouwbaarste lijkt, wordt als definitief antwoord gezien. Ook als achteraf blijkt dat die telling onjuist was."
"bij onduidelijkheid van het definitieve bezoekersaantal op 2 mei om 23.59 uur beslist de beheerder van one2xs"
 

Smiegles

Active member
Jakkercol (link):

Smiegles (link):

Lennard (link):
Als er voor morgenavond geen duidelijkere telling komt dan middelen we 700.000 en 800.000 en wordt het definitieve aantal dus 750.000.


raad hoeveel mensen er dinsdag 30 april op de Dam in Amsterdam zijn .

er wonen al 800.000 man in Amsterdam he?



Op 1 januari 2013 telde de gemeente Amsterdam 799.406 inwoners, en dan nog alle Illegale hier in nl erbij
yummie.gif


Wikipeedia
yummie.gif



o sorry dat ik 596 man te veel heb gerekend ik ga gelijk wikipedia aanpassen
emo.gif


ik vind dat de vraag wel vaak veranderd is / vaag / ik kan geen bezwaar aantekenen want ik heb geen pen
sadley.gif
 

Lennard

Active member
De vraag is niet veranderd, alles stond al letterlijk in de startpost. Mensen lezen alleen slecht en daarom heb ik hem verduidelijkt.

Verduidelijkt, niet veranderd.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Robinjoo (link):
heb ik gewwonen ps kan ik die pennen ook kopen


Er is nog geen winnaar, en volgens mij kan je voor een klein prijsje in punten ook de pennen kopen van lennard.
 

Lennard

Active member
Klopt, al zijn die nu even uitverkocht omdat ze bijna op zijn.
Nieuwe zijn besteld en komen over een paar weken.
 
Bovenaan