Directadmin login knop

Bjarnootjuh

New member
Hi

Ik heb in WHMCS een knop dat je gelijk inlogt op je host.

Login Op DirectAdmin.

Als je daarop drukt word je gelijk ingelogd op je DA. Is dit niet makkelijk voor o2x?
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Dat kan alleen als je niet meer via DirectAdmin je wachtwoord kunt wijzigen.


Huh? Dan kan ik ook nog steeds me wachtwoord wijzigen in WHMCS.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lennard (link):
Dat kan alleen als je niet meer via DirectAdmin je wachtwoord kunt wijzigen.


Je kan een API-brug maken die je one2xs wachtwoord en je directadmin wachtwoord hetzelfde houdt? (of bij een verandering dat in ieder geval doorstuurt naar o2x).

Lijkt me op zich niet eens een verkeerd idee.
 

Lennard

Active member
Rik (link):

Lennard (link):
Dat kan alleen als je niet meer via DirectAdmin je wachtwoord kunt wijzigen.


Je kan een API-brug maken die je one2xs wachtwoord en je directadmin wachtwoord hetzelfde houdt? (of bij een verandering dat in ieder geval doorstuurt naar o2x).

Lijkt me op zich niet eens een verkeerd idee.

Wachtwoord hetzelfde houden is niet handig voor mensen die een host met een ander delen.
Een API die een veranderd wachtwoord op DA doorgeeft aan one2xs kan opzich wel, maar dan moet ik a. in de DirectAdmin source gaan rommelen, en b. bij een update werkt dat misschien niet meer.
Dan zou ik liever de wachtwoord-pagina uit DirectAdmin slopen en doorlinken naar een pagina op one2xs.com waar je je wachtwoord kunt wijzigen.
Maar dan zit je ook weer met het probleem dat sommigen een host voor een ander kopen, en die kan dus zijn wachtwoord dan niet wijzigen.
 

Bjarnootjuh

New member
Blijven wel verschillende wachtwoorden, maar dat je bij je host bijv. op de naam klikt,je gelijk op je DA komt zonder in te loggen, dit doet hij dus automatisch dan.
 
G

Guest

Guest
En als iemand dan op je One2xs account is gekomen dan heeft hij / zij ook direct je host..
 

Bjarnootjuh

New member
Maar dat kan dan normaal ook, dit is alleen login?
emo.gif
 
G

Guest

Guest
Bjarnootjuh (link):
Maar dat kan dan normaal ook, dit is alleen login?
emo.gif



Niet als je een ander wachtwoord gebruikt
biggrin.gif
 
Bovenaan