Doe-ad add-on

Jordyt

New member
Hoi allemaal,

Irriteer jij je daar soms ook aan, een doe-ad doen en dan vervolgens niks krijgen, wat moet je dan doen? Je moet een ticket aanmaken waarmee je de mods weer werk geeft.

Mijn voorstel;
Bij elke doe-ad moet er naamvermelding komen, je moet de adverteerder kunnen contacteren via PM/E-mail, als er dan nog niet wordt gereageerd kan je een ticket openen.

Lennard; Scheelt je veel tijd en onnodige tickets.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nee, het is de bedoeling om juist dit via het systeem van one2xs te melden zodat Lennard precies weet waar de knelpunten zitten zodat hij dit weer kan verwerken in het adverteersysteem. En bij onterechte afkeuring moet je geen ticket aanmaken maardit via het reportsysteem melden.

En als adverteerder ben je niet blij met alle pms die je dan krijgt, ik denk dat we dan geen adverteerder meer over houden...
 

Jordyt

New member
Marjolein (link):
Nee, het is de bedoeling om juist dit via het systeem van one2xs te melden zodat Lennard precies weet waar de knelpunten zitten zodat hij dit weer kan verwerken in het adverteersysteem. En bij onterechte afkeuring moet je geen ticket aanmaken maardit via het reportsysteem melden.

En als adverteerder ben je niet blij met alle pms die je dan krijgt, ik denk dat we dan geen adverteerder meer over houden...


Okay. Niet geschoten is altijd mis.
 
G

Guest

Guest
Deze kan serieus worden genomineerd voor slechtste idee
nooo.gif
.

Er is toch een klik onterecht afgekeurd systeem?
En het is niet de bedoeling dat je het zelf gaat uitvechten met de adverteerder, krijg je alleen maar ruzies van op One2xs..

Je vult een formulier in, je hebt even geduld en Lennard kijkt er naar, als je bewijs hebt dat je de advertentie wèl hebt gedaan volgens de opdracht, dan krijg je alsnog je punten.

Het is dus absoluut niet de bedoeling te weten wie de adverteerder is lijkt mij?
 
Bovenaan