Doe advertenties

Robinkoch

Eindbaas
Hey iedereen,

Een aantal maanden terug heb ik een doe advertentie gedaan. Het gaat hier om het aanmelden op een nieuwsbrief voor Prominent. Echter wordt deze niet gekeurd.

Is dit voor adverteerders niet ideaal? Doe advertenties aanmaken en nooit iets goedkeuren? Zo betalen ze de leden niet uit en kan de doe advertentie heel lang online blijven staan.

Vind het een beetje oplichting want mijn mailbox word vol gespamt met de mooie stoelen van Prominent maar krijg er geen punten voor...
 
G

Guest

Guest
Klopt, daarom zijn die doe-ads ook zo kut en doe ik ze ook niet meer.
Het is zon gedoe om je verdiende punten te krijgen.
Meer dan de helft wordt bij mij gewoon afgekeurd met een onzinnige kut reden.
Ondertussen zit je wel met veel spam etc of een abonnement wat je gekocht hebt, maar geen punten.

Enige wat je dan kan doen is klik onterecht afgekeurd aanvinken, maar dan ben je ook weken verder en de kans dat je je punten dan alsnog krijgt is klein.
Duurt soms ook zo lang dat adverteerder niet meer actief is en er dus geen mogelijkheid is om adverteerder te bereiken en dan heb je dus ook nog geen punten.

Enige wat ze kunnen doen is adverteerder blokkeren, maar dan kan je makkelijk met nieuw account weer terug komen (eventueel ander ip) en precies hetzelfde flikken.

Klik-advertenties zijn net zo kut. Vaak klik ik al weg voordat uberhaupt de website is geladen. Aangezien bij one2xs eerst punten worden bijgeschreven en dan pas naar de website wordt geredirect. Enorm prut.
Beter zou zijn dat je een iframe opent en dan na 10 seconden o.i.d. pas je punten krijgt.
Dan krijgt adverteerder iig nog een eerlijke kans om jouw aandacht te trekken.
 

Robinkoch

Eindbaas
Jessee (link):
Klopt, daarom zijn die doe-ads ook zo kut en doe ik ze ook niet meer.
Het is zon gedoe om je verdiende punten te krijgen.
Meer dan de helft wordt bij mij gewoon afgekeurd met een onzinnige kut reden.
Ondertussen zit je wel met veel spam etc of een abonnement wat je gekocht hebt, maar geen punten.

Enige wat je dan kan doen is klik onterecht afgekeurd aanvinken, maar dan ben je ook weken verder en de kans dat je je punten dan alsnog krijgt is klein.
Duurt soms ook zo lang dat adverteerder niet meer actief is en er dus geen mogelijkheid is om adverteerder te bereiken en dan heb je dus ook nog geen punten.

Enige wat ze kunnen doen is adverteerder blokkeren, maar dan kan je makkelijk met nieuw account weer terug komen (eventueel ander ip) en precies hetzelfde flikken.

Klik-advertenties zijn net zo kut. Vaak klik ik al weg voordat uberhaupt de website is geladen. Aangezien bij one2xs eerst punten worden bijgeschreven en dan pas naar de website wordt geredirect. Enorm prut.
Beter zou zijn dat je een iframe opent en dan na 10 seconden o.i.d. pas je punten krijgt.
Dan krijgt adverteerder iig nog een eerlijke kans om jouw aandacht te trekken.


Het concept is gewoon zwaar verouderd... Echter zal ik geen doe-ads meer maken want naar de punten kan je meestal fluiten.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Als er na 45 dagen nog steeds geen keuring is geweest kan je melden. Maar ik ben het wel met je eens dat het erg lang duurt.
 
Bovenaan