Domein overzetten.

Boude

New member
Beste,

Is het niet handigerer dat als je een domein overwil zetten naar iemand dat die eerste op ene pagina komt en dan de gegevens meot overzetten van zich zelf (die hem gekocht heeft).

Want nu blijft hij op je naam staan terwijl je hem neit meer hebt! Dat is gevraarlijk en nutteloos want ik zou hem zo weer terug kunnen claimen.

Groetjes,
 

Vince

New member
Eens, ik moet nu ook eerst een ticket daarvoor aanmaken, dit zou handiger zijn. Maar ik vertrouw er wel op dat remcoboy hem tot dan niet terug claimt.
smile.gif
 

Remcoboy

New member
Ik claim hem pas terug als er na een tijdje nog op mijn naam staat/foutiefe dingen onder mijn naam gebeuren.
 

Lennard

Active member
Ik wacht tot de MDR API beschikbaar wordt om het automatisch te laten gaan, tot die tijd kan het alleen zo.

Als jij de domeinnaam aan iemand wilt verkopen kun je eerst een houderwijziging aanvragen en daarna de domeinnaam oversturen, dan voorkom je dat iemand nooit meer de gegevens verandert.
 

Remcoboy

New member
Lennard:
Als jij de domeinnaam aan iemand wilt verkopen kun je eerst een houderwijziging aanvragen en daarna de domeinnaam oversturen, dan voorkom je dat iemand nooit meer de gegevens verandert.


Als verkoop niet doorgaat + terugclaimen is ook lol..
 

Marjolein

Miss Marjolein
de koper moet zelf zo slim zijn om de domein houder gegegevens even aan te passen, kost niks, hooguit een half minuutje om een ticket aan te maken en de gegevens doorgeven.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Ja weetik, maar het is voor ons weer niet handig om de hele procedure om te gooien terwijl er binnenkort een update van de MDR API komt waardoor het automatisch gaat.
 
Bovenaan