Door verwijzen naar Google.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sfpmarc

New member
Hallo,
ik erger me zals mensen doorverwijzen naar Google. Mijn idee is om dat te verbieden om vele discussies te voorkomen.
Het kan onnodig klinken maar voorkomen is altijd beter dan genezen.
Als dit eenmaal in de reglement staat dan word er denk ik ook een stuk minder geruzie hierover, en blijft de topic schoon. Ik zelf ga daar nooit op in maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo denkt en er ook een ruzie kan ontstaan tussen gebruikers.

Mvg,
Marc v. Houten (SfpMarc)
 
G

Guest

Guest
Ik vind dat je altijd eerst moet googlen voordat je een forum aan maakt. De meeste antwoorden zijn makkelijk te vinden op het internet.

ik ben er tegen.
 

Sanderc

New member
Nee, het is gewoon waar wat vele zeggen. Velen vragen voor ze eerst gegoogled hebben.
Dus als we jou willen helpen zullen wij jou geen links meer moeten geven naar google? Dan ook geen hulp eh?
 

Yorrick

Active member
Het is ook heel irritant als iemand niet iets opzoekt op Google..
Dus als je het niet wilt in je topic, zet er dan neer dat je al op Google gekeken hebt.
Er zijn ook echt mensen die er wat aan hebben. Dus verbieden zit er voor mij niet in!

Als er ruzie is, report je dat maar gewoon.
 
S

Sfpmarc

Guest
Ik dacht, hehe iemand die eindelijk de [google]tag[/google] voorstelt.
En dat je dan als je bijvoorbeeld [google]Ik moet googlen[/google] doet, dat je dan een link krijgt als:
http://lmgtfy.com/?q=Ik+moet+googlen

Maar goed
emo.gif
 

Robbert

New member
Dude, een link naar Google verbieden? Dan moet er wel eerst door die persoon zelf gezocht zijn.
Als iemand een vraag stelt, die je bijna in Google kan plakken waardoor je het antwoord krijgt?
Dan verdien je niet meer als een Google link, omdat we hier verwachten dat je zelf ook enige moeite doet en niet domweg vragen gaat stellen.

Ik denk ook dat je doelt op mijn post in jouw topique;
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=750001

In dit geval kon ik jouw vraag bijna direct in Google zoeken met vervolgens meerdere goede antwoorden met meerdere bronnen. Een teken dat je zelf niet goed genoeg gezocht hebt voor mij dus kreeg jij een mooie Google link van mij.

Mensen verplichten om zelf eens te gaan zoeken voordat ze vragen gaan stellen op het forum, dat zou er moeten komen. Maar dat is natuurlijk niet te handhaven, dus jouw idee is gewoon eh... Niet goed
emo.gif
 

Jeffreyy

Jeffrey
Met dit topic zie ik de TS meer als een persoon van "Eerst een topic, wachten op antwoord, geen antwoord -> Google"
 

Sfpmarc

New member
Ik sluit deze topic, bij nader inzien hebben jullie gelijk en word er steeds minder zelf gezocht naar een oplossing.
(Edit: Dat kan dus hier niet. #Fail)


toevoeging op 1 oktober 2012, 07:08:33:
@Robbert was niet op jouw bedoelt, ik heb zelf namelijk wel gezocht en daarom reageerde ik niet op jouw.

Maar er zitten hier eenmaal ook jongeren op die van een mug een olifant maken, en die onnodig boos kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan