Downtijd

Ruben

New member
Zoals velen vast wel gemerkt hebben was one2xs vandaag het grootste deel van de dag offline. Dit heeft alles te maken met de nieuwe server, er waren wat problemen met de nameservers waardoor de website er heel de dag uitlag.

Hij werkt nu weer en we hopen dat hij het blijft doen op deze manier. Een kanttekening die wel geplaatst moet worden is dat de server van de leden wel online is gebleven, iedereen met een webhosting pakket bij one2xs heeft er dus geen last van gehad.

Het spijt ons heel erg en we hopen dat het niet meer gebeurt.

Ruben
 

Robbert

New member
excuses aanvaard
santabaard.gif
schater.gif


ik vond het al zo druk op GHED forum....
 

Erwin

New member
misschien is een vergoeding leuk
dan word ik blij
coool.gif

nu ben ik nog boos want mijn dag is bijna helemaal verpest
ik kon iet op one2xs
cry.gif
frown.gif
 

Robbert

New member
ahw, best leveloos
voor mij was het trouwens wel goed, had ik verder weinig afleiding en kon ik een beetje aan mn siteje klooien, alhoewel de nameservers na 3 dagen nog niet gewijzigd zijn @GHED
omgomgomgomg
ik word daar gek!
 

Wytze

New member
Oow... Dat is toch geen concurrent?
yummie.gif



Quote:
Webdevelopment door One2apps


Edit:

Hmm laat maar, ik zie het al... De webdevelopment is door jullie gedaan, echter was het in opdracht van.

Heeft dat bedrijf jullie dat laten bouwen naar aanleiding van het succes van deze website of zijn jullie door die opdracht op het idee hiervoor gekomen?
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Dat bedrijf stelde ons zeer teleur in een aantal zaken, waardoor we zelf maar een eigen systeem hebben opgezet.
 

Wytze

New member
Klopt, ik ga voor kwaliteit en de vorige server was dan ook erg stabiel, net als deze is maar deze is gewoon nog wat sneller en geeft dus meer garantie stabiel te blijven.
 
Bovenaan