Dubbelaccount

Jordyvc

New member
Hey,

Ik heb mijn account (Jordyvc
emo.gif
). Maar mijn broer Andyvc (tweelingbroer) heeft paar maand geleden ook een account aangemaakt op one2xs.
Hij is wel niet veel online maar toch? Mag dit? Ik wil niet dat mensen denken dat het
een dubbelaccount is?
confused.gif


Mvg,
Jordyvc
 

Boude

New member
Daar hoor je volgens mij gewoon een ticket voor aan te vragen of dat mag ofniet.
Verder zullen niet veel mensen zien dat jullie een dubbelaccount zijn. Het is alleen nodig dat lennard of de andere leiders/mods ervan weten. Die zijn eigenlijk de enige die dat kunnen zien.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Dit hoor je eigenlijk al toestemming voor te vragen voordat je een 2e account aanmaakt, maar als je inderdaad even een ticket maakt dan kunnen we uitleggen welke regels hieraan verbonden zijn en dan maken we er een notitie van.
 

Jordyvc

New member
Oke is goed, ik weet eigenlijk niet zeker dat hij het account op dezelfde pc heeft aangemaakt als de mijne maar ik stuur ticket wel
 

Joeey

New member
Dat had ik eerst ook met mijn broertje, alleen hij had er 4
xd.png

Als ik jou was zou ik het maar snel aan Lennard melden, anders krijg je uiteindelijk 75 banprocenten
wink.gif
 

Riick

New member
Joeyl (link):
Dat had ik eerst ook met mijn broertje, alleen hij had er 4
xd.png

Als ik jou was zou ik het maar snel aan Lennard melden, anders krijg je uiteindelijk 75 banprocenten
wink.gif



hou aub op, je had al eerder verteld dat jij het zelf was en dat het je speet.
 
Bovenaan