dubbele advertenties voorkomen?

Rogier

New member
Hey zoals jullie kunnen zien staat de pagina verdienen vol met doe-ads.

Een merendeel daarvan staat er 2 keer op, sommige zelfs 3 keer. Is het niet een idee om dubbele ads te voorkomen door simpelweg degene die minder beloont weg te doen? Dan is alles gelijk een stuk overzichtelijker.

en is het niet een idee om ads in categorien in te delen? het zijn er zoveel dat je voor de overzichtelijkheid best een aantal categorien kan hebben.


Rogier
 

Marjolein

Miss Marjolein
Er wordt momenteel al gewerkt aan een nieuw systeem om de advertenties overzichtelijker te laten weergeven. Dus je idee is goed.
 

Lennard

Active member
Het wordt inderdaad nog verbeterd, maar dubbele advertenties filteren gaat niet.
Er worden elke dag een aantal doe-ads aangemaakt, dus ik kan niet onthouden welke websites we allemaal hebben toegestaan, en advertenties kunnen ook in verschillende periodes online zijn omdat de adverteerder geen tegoed had ofzo.
 

Jurgen

Active member
Vind het geen goed idee. Het is de keus van de adverteerder zelf om de beloning hoog of laag te laten. Wat wel kan is wanner er dezelfde advertenties zijn, ¨¦¨¦n link daarvan te maken waaronder de advertenties staan.
 

Daiman

New member
ik vindt het idee niet echt goed iemand met weinig budget heeft hier dan geen kans om te adverteren en dan is het tegenstrijdig met de faq dat er met low-budget geadverteerd kan worden dus ik zeg dat dit idee niet goed is
 
Bovenaan