Dubbelposten Kleinen vragen topic

Freestyle

New member
Ik had net een dubbelpost gemaakt in het kleine vragen topic. Omdat ik een andere vraag had en er zat al ongeveer 2uur tussen.

Maar toen vroeg ik mij af, mag dit eigenlijk wel?? Het lijkt me van wel omdat het een andere vraag is, en er zit denk ik ook wel genoeg ruimte tussen.

Maar ik wil toch even bevestiging. Ik vraag dit ook in een topic en niet via een ticket omdat nu iedereen het kan lezen
smile.gif
 

Robbert

New member
Mag het? In feite mag het niet, maar ik ga er vanuit dat de modjes hier niet moeilijk over gaan doen, zo blijft het vooral met quoten het makkelijkst voor de helpers en het is in dit geval gewoon overzichtelijker.
Zolang dit geen gewoonte word zal het vast mogen
smile.gif
 

Freestyle

New member
Robbert (link):
Mag het? In feite mag het niet, maar ik ga er vanuit dat de modjes hier niet moeilijk over gaan doen, zo blijft het vooral met quoten het makkelijkst voor de helpers en het is in dit geval gewoon overzichtelijker.
Zolang dit geen gewoonte word zal het vast mogen
smile.gif



Ja dat dacht ik ook
smile.gif
Maar ik wil vooral even bevestiging en zekerheid
hypocrite.gif
bloos.gif
 

Lennard

Active member
Robbert (link):
Mag het? In feite mag het niet, maar ik ga er vanuit dat de modjes hier niet moeilijk over gaan doen, zo blijft het vooral met quoten het makkelijkst voor de helpers en het is in dit geval gewoon overzichtelijker.
Zolang dit geen gewoonte word zal het vast mogen
smile.gif

Dit ja. Functionele dubbelposts ben ik overigens nooit tegen geweest, een dubbelpost kan erg handig zijn voor zulke gevallen inderdaad, maar omdat sommigen de grens tussen functionele en niet-functionele dubbelposts nogal onduidelijk vinden hebben we in de regels gezet dat dubbelposts vrijwel nooit zijn toegestaan.
Maar bij mijn weten is er nog nooit een waarschuwing voor een dubbelpost gegeven als die dubbelpost een functie had.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik geef sowieso zelden voor dubbelposten echt een waarschuwing. Meestal voeg ik ze samen en maak ik een melding naar de gebruiker.
 
Bovenaan